Värt att köpa?
+2
Janne.S
Fisken35
6 posters
Sida 1 av 1
Värt att köpa?
Är det någon som har erfarenhet av detta märke/modeller och tycker att det kan vara värt att investera i?
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Sv: Värt att köpa?
Jajjemensan!!
Vilka guldkorn!! Jag har Darre Varres TIE advanced...funderar på att göra en renovering av den då den inte är allt för vanlig längre.
AT-AT:en är fin den med....dock skulle jag strunta i gummibandet som sitter i dess hals för att göra huvudet rörligt utan limma det istället
Vilka guldkorn!! Jag har Darre Varres TIE advanced...funderar på att göra en renovering av den då den inte är allt för vanlig längre.
AT-AT:en är fin den med....dock skulle jag strunta i gummibandet som sitter i dess hals för att göra huvudet rörligt utan limma det istället
Janne.S- Moderator
Ja jag är lite sugen kan jag säga, han ville bara ha 450 Yuan (ca 487kr) för alltihoppa, så det kanske det kan vara värt.
Fisken35
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! en sån at-at jagar jag febrilt efter! klart som korvspad att du skall köpa den till det ringa priset. de kan tinga ganska höga pengar om man har otur, bjöd på en för ett ta sedan som jag inte fick och den hamnade över 1000:- + frakt från någon stans i världen.
MiniStuff- Vicesheriff
Barndomsnostalgi!
Har fortfarande kvar Lord Vaders skepp på en hylla.
Fick den i julklapp av en temporärt snäll flicka vill jag minnas.
Har fortfarande kvar Lord Vaders skepp på en hylla.
Fick den i julklapp av en temporärt snäll flicka vill jag minnas.
Matt_Public- Master of DNF
Har även jag Vaders lilla Advance, dock fick jag den som liten lillgrabb, så den blev ganska snabbt ihopslängd med dåligt resultat. Har varit sur på mig själv själv för det i bra många år :/
Jokkocze
Kanske läge för ett renoverings tema på Darre varres TIE advanced?
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Kanske läge för ett renoverings tema på Darre varres TIE advanced?
Hum? Förslaget har potential hur tar man bäst bort urgammal Humbrol?
Matt_Public skrev:Janne.S skrev:Kanske läge för ett renoverings tema på Darre varres TIE advanced?
Och hur får man bort gammalt lim så att man kan komma åt cockpiten?
Jokkocze
Jokkocze skrev:Matt_Public skrev:Janne.S skrev:Kanske läge för ett renoverings tema på Darre varres TIE advanced?
Inte helt omöjligt, har ju en sådan liggandes. dock har jag eg andra planer för den
MiniStuff- Vicesheriff
Matt_Public skrev:Janne.S skrev:Kanske läge för ett renoverings tema på Darre varres TIE advanced?
Ugnsrengörning eller bromsvätska....
Jokkocze skrev:Matt_Public skrev:Janne.S skrev:Kanske läge för ett renoverings tema på Darre varres TIE advanced?
Jag torkade bort färg på en model medels lacknafta och den hade bieffekten att limmet också löstes upp och modellen föll isär hastigt och lustigt.....
Det var limmat med tublim....
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev: Ugnsrengörning eller bromsvätska...
Ja jistanes. Det är inte många produkter man använder som det var tänkt i den här hobbyn.
Bromsvätska tar nog den mesta färgen, har nog inte varit med om en färg som inte har det har löst upp...
Humbrol lär det ta i ett nafs!
/ Jocke
Humbrol lär det ta i ett nafs!
/ Jocke
JOooCKE
Liknande ämnen
» Om ni undrar vart vårt försvar tog vägen...
» Var köpa Modelmaster akryl?
» Köpa airbrush, tips?
» "Pink Chevy" - bygge av Chevrolet '55 Bel Air Coupe i skala 1:16
» Vad ska jag välja för märke om jag ska köpa en A-10 Thunderbolt i 1/48?
» Var köpa Modelmaster akryl?
» Köpa airbrush, tips?
» "Pink Chevy" - bygge av Chevrolet '55 Bel Air Coupe i skala 1:16
» Vad ska jag välja för märke om jag ska köpa en A-10 Thunderbolt i 1/48?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|