Alien prequel - eller inte!
+2
Warsawpact
MiniStuff
6 posters
Sida 1 av 1
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Alien prequel - eller inte!
MiniStuff skrev:
o det skulle vara något fel?!!!!?!?!?!?!
Just precis.
Men det kanske är fel att jämföra Nomi med allas våran Ellen Ripley ( sigourney) ?
Attans bananer att de inte kunde klona Ripley så hon kunde vart där på något vänster. Uhm, hey wait a sec....
Warsawpact- Starwarsviritous
Låter mycket trevligare att det blir en helt ny film om nåt annat än en prequel som säkerligen kommer att uppröra lika mycket känslor som en en viss flanellgubbe när han gjorde en hel prequel-trilogi
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
precis vad jag tänkte! även om det skulle vara kul att få se hur detta mystiska "alienskepp" kom till LV426... och vem "mannen" i den stora stolen var för någon... mm
men jag tror detta kan bli något bättre
men jag tror detta kan bli något bättre
MiniStuff- Vicesheriff
Jag tror också det här blir bättre....Hela Alien mytologin har gått lite i stå och det har inte tillförts något nytt. Om Scott känner för at vända upp och ner på saker och ting och skapa en egen liten mytologi så tycker jag att det är hans fulla rätt.... känns som han äger Alien och har större rätt att hitta på nytt än någon annan.
Skulle han göra en film som alla förväntar sig så skule han vara så låst och jag tror inte filmen skule bli en kioskvältare direkt. Det här verkar trevligare.
Sigourney hade nog kunnat tas bort från Alien efter andra filmen....jag tycker inte att det är hon som är det viktiga i filmerna utan historian och monstren.
Skulle han göra en film som alla förväntar sig så skule han vara så låst och jag tror inte filmen skule bli en kioskvältare direkt. Det här verkar trevligare.
Sigourney hade nog kunnat tas bort från Alien efter andra filmen....jag tycker inte att det är hon som är det viktiga i filmerna utan historian och monstren.
Janne.S- Moderator
Undra, och hoppas, om USCM kommer att finnas med i filmen !??!!?
Warsawpact- Starwarsviritous
Varelsen i stolen är väl en av skaparna av Alien, dvs det biologiska vapen som Alien är som är tänkt att släppas ner på fiendemark och fixa biffen.
Har jag helt fel eller?
Har jag helt fel eller?
Caverö
I have a bad feeling about this.
Men vad fasen, jag har haft fel förr och har det så gärna igen.
Men vad fasen, jag har haft fel förr och har det så gärna igen.
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet