IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

2 veckor kvar!

4 posters

Gå ner

2 veckor kvar! Empty 2 veckor kvar!

Inlägg av Joppo tis jan 18 2011, 11:25

Jao Boys!

2 veckor kvar! Stompin

Jag tänkte bara påminna alla deltagare om att det nu är 2 veckors byggtid kvar. Hur går det med era byggen? Hinner ni klart tror ni?
För min egen del har jag en del jobb kvar, men jag tror jag kan hinna om jag köttar på ordentligt What a Face

Vilka är det som officiellt är med egentligen undrar jag också? MattPublic, Herr Ministuff och jag själv känner jag till. Är det nån mer som sitter och smygbygger nånstans?

/ Kaiserin Kommisar Joppo
Joppo
Joppo

Till överst på sidan Gå ner

2 veckor kvar! Empty Sv: 2 veckor kvar!

Inlägg av MiniStuff tis jan 18 2011, 11:31

ja... usch.... dret... hrm... Neutral

ska jag vara ärlig kommer jag nog inte hinna klart, har ju byggt den färdig har påbörjat målningen men sen har det avstannat av olika anledningar, brutna händer och idétorka - kört fast.

/Mrks

Inlägg av Warsawpact tis jan 18 2011, 12:53

Joppo skrev:

Vilka är det som officiellt är med egentligen undrar jag också? MattPublic, Herr Ministuff och jag själv känner jag till. Är det nån mer som sitter och smygbygger nånstans?
/ Kaiserin Kommisar Joppo

Dags att erkänna Embarassed
Visserligen är jag inte med i gruppbygget med sitter och målar ett regimente Vampire Counts Grave Guards, en box Tau Firewarriors och en box med de nya Dark Eldars.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Joppo tis jan 18 2011, 13:13

MiniStuff skrev:ja... usch.... dret... hrm... Neutral

ska jag vara ärlig kommer jag nog inte hinna klart, har ju byggt den färdig har påbörjat målningen men sen har det avstannat av olika anledningar, brutna händer och idétorka - kört fast.

/Mrks

To admit defeat is to blaspheme against the Emperor! Twisted Evil Närå... No worries Very Happy

Warzawpact skrev:Dags att erkänna Embarassed
Visserligen
är jag inte med i gruppbygget med sitter och målar ett regimente
Vampire Counts Grave Guards, en box Tau Firewarriors och en box med de
nya Dark Eldars.

Sneaky Wink Har du några foton på dessa härligheter?
Joppo
Joppo

Inlägg av Matt_Public tis jan 18 2011, 13:16

Hinna klart?

När Farao blev det en del av verksamheten?

Nåja, jag har goda chanser att åtminstone kunna presentera några halvarslade hastverk lagom till deadline. Ifall någon orimligt vänlig själ med organisatorisk ansvar kunde öka den tilldelade tiden något så vore det säkerligen gynnsamt såväl som uppskattat.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av Joppo tis jan 18 2011, 14:07

Matt_Public skrev:Hinna klart?

När Farao blev det en del av verksamheten?

Nåja, jag har goda chanser att åtminstone kunna presentera några halvarslade hastverk lagom till deadline. Ifall någon orimligt vänlig själ med organisatorisk ansvar kunde öka den tilldelade tiden något så vore det säkerligen gynnsamt såväl som uppskattat.

Eftersom det lutar åt att det bara är du och jag som kommer att färdigställa nåt, så är det väl upp till oss att bestämma det Razz För min del är det helt ok att skjuta till en månad till. Jag vet att det innebär att detta GB kommer att överlappa SW-gruppbygget, men det gör väl inte så mycket antar jag...

Jag funderar också på om vi ska slopa prisutdelningen. eftersom vi är så få. Har vi tur kanske detta attraherar några fler deltagare som var kritiska till detta upplägg i början. (Herr Warzawapakt t.ex?)

Vad tycker ni?

/J
Joppo
Joppo

Inlägg av Matt_Public tis jan 18 2011, 14:31

Jag klarar mig utan priser för egen del.
Att tävla mot dig ökar ju inte precis risken för att vinna några heller, för den delen.

Mer tid och midre bjäfs, det torde bli till det allmänna bästa. Stadfästes!

Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av MiniStuff tis jan 18 2011, 16:27

en månad till kanske skulle öka mina chanser att bli något så när färdig... säger kanske då jag är inne i månad två av de tre jobbigaste månaderna på hela året i butiken -

1. december o julhandel
2. januari o bokreturer (ett par ton böcker skall plockas packas o skickas iväg 3. februari o börton ton med REAböcker dyker upp, packas upp göras i ordning o sen säljas

så jag säger kanske ... Razz

ja priser klarar jag mig utan. äran är ballare.

/Markus

Inlägg av Joppo tis jan 18 2011, 16:54

Det låter ju bra det här Smile Må bäste man vinna!
Joppo
Joppo

Inlägg av Matt_Public ons jan 19 2011, 08:16

Joppo skrev: Må bäste man vinna!

Du tänker då bara på dig själv! king
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF