2 veckor kvar!
4 posters
Sida 1 av 1
2 veckor kvar!
Jao Boys!
Jag tänkte bara påminna alla deltagare om att det nu är 2 veckors byggtid kvar. Hur går det med era byggen? Hinner ni klart tror ni?
För min egen del har jag en del jobb kvar, men jag tror jag kan hinna om jag köttar på ordentligt
Vilka är det som officiellt är med egentligen undrar jag också? MattPublic, Herr Ministuff och jag själv känner jag till. Är det nån mer som sitter och smygbygger nånstans?
/ Kaiserin Kommisar Joppo
Jag tänkte bara påminna alla deltagare om att det nu är 2 veckors byggtid kvar. Hur går det med era byggen? Hinner ni klart tror ni?
För min egen del har jag en del jobb kvar, men jag tror jag kan hinna om jag köttar på ordentligt
Vilka är det som officiellt är med egentligen undrar jag också? MattPublic, Herr Ministuff och jag själv känner jag till. Är det nån mer som sitter och smygbygger nånstans?
Joppo
Sv: 2 veckor kvar!
ja... usch.... dret... hrm...
ska jag vara ärlig kommer jag nog inte hinna klart, har ju byggt den färdig har påbörjat målningen men sen har det avstannat av olika anledningar, brutna händer och idétorka - kört fast.
/Mrks
ska jag vara ärlig kommer jag nog inte hinna klart, har ju byggt den färdig har påbörjat målningen men sen har det avstannat av olika anledningar, brutna händer och idétorka - kört fast.
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Joppo skrev:
Dags att erkänna
Visserligen är jag inte med i gruppbygget med sitter och målar ett regimente Vampire Counts Grave Guards, en box Tau Firewarriors och en box med de nya Dark Eldars.
Warsawpact- Starwarsviritous
MiniStuff skrev:ja... usch.... dret... hrm...
/Mrks
To admit defeat is to blaspheme against the Emperor! Närå... No worries
Warzawpact skrev:Dags att erkänna
Visserligen
är jag inte med i gruppbygget med sitter och målar ett regimente
Vampire Counts Grave Guards, en box Tau Firewarriors och en box med de
nya Dark Eldars.
Sneaky Har du några foton på dessa härligheter?
Joppo
Hinna klart?
När Farao blev det en del av verksamheten?
Nåja, jag har goda chanser att åtminstone kunna presentera några halvarslade hastverk lagom till deadline. Ifall någon orimligt vänlig själ med organisatorisk ansvar kunde öka den tilldelade tiden något så vore det säkerligen gynnsamt såväl som uppskattat.
Nåja, jag har goda chanser att åtminstone kunna presentera några halvarslade hastverk lagom till deadline. Ifall någon orimligt vänlig själ med organisatorisk ansvar kunde öka den tilldelade tiden något så vore det säkerligen gynnsamt såväl som uppskattat.
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Hinna klart?
Eftersom det lutar åt att det bara är du och jag som kommer att färdigställa nåt, så är det väl upp till oss att bestämma det För min del är det helt ok att skjuta till en månad till. Jag vet att det innebär att detta GB kommer att överlappa SW-gruppbygget, men det gör väl inte så mycket antar jag...
Jag funderar också på om vi ska slopa prisutdelningen. eftersom vi är så få. Har vi tur kanske detta attraherar några fler deltagare som var kritiska till detta upplägg i början. (Herr Warzawapakt t.ex?)
Vad tycker ni?
/J
Joppo
Jag klarar mig utan priser för egen del.
Att tävla mot dig ökar ju inte precis risken för att vinna några heller, för den delen.
Mer tid och midre bjäfs, det torde bli till det allmänna bästa. Stadfästes!
Att tävla mot dig ökar ju inte precis risken för att vinna några heller, för den delen.
Mer tid och midre bjäfs, det torde bli till det allmänna bästa. Stadfästes!
en månad till kanske skulle öka mina chanser att bli något så när färdig... säger kanske då jag är inne i månad två av de tre jobbigaste månaderna på hela året i butiken -
1. december o julhandel
2. januari o bokreturer (ett par ton böcker skall plockas packas o skickas iväg 3. februari o börton ton med REAböcker dyker upp, packas upp göras i ordning o sen säljas
så jag säger kanske ...
ja priser klarar jag mig utan. äran är ballare.
/Markus
1. december o julhandel
2. januari o bokreturer (ett par ton böcker skall plockas packas o skickas iväg 3. februari o börton ton med REAböcker dyker upp, packas upp göras i ordning o sen säljas
så jag säger kanske ...
ja priser klarar jag mig utan. äran är ballare.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Joppo skrev: Må bäste man vinna!
Du tänker då bara på dig själv!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet