Verkligheten är värst!
+3
Warsawpact
cas
Matt_Public
7 posters
Sida 1 av 1
Verkligheten är värst!
Jag fällde en gång kommentaren att de flesta nedsölade underlägg som man ser i WIP-trådar lika gärna kunnat hänga på väggarna i en utställningshall. Den utlösande faktorn var ett av Jannes foton, återgivet nedan utan någon som helst tillåtelse.
Så långt var allt väl. Igår dök emellertid konstklubbens orädda ledare upp på mitt kontor med en tavla som jag vunnit i den senaste utlottningen. Hon blev synbarligen lite stött av mitt asgarv, men det kunde inte hjälpas alls.
Herre jösses! Jag bifogar även delar av den resumé som följde med i presentkassen (namn och kontaktinformation har omtänksamt avlägsnats). Notera gärna platsen för den offentliga utsmyckningen, som om hederligt folk inte led tillräckligt som det var.
"Where do we go from here?" som Megadeth-orkestern så vackert skaldade?
Borde jag i egenskap av styrelsemedlem och inköpare erbjuda Janne några tusen för hans eminenta underlägg?
Så långt var allt väl. Igår dök emellertid konstklubbens orädda ledare upp på mitt kontor med en tavla som jag vunnit i den senaste utlottningen. Hon blev synbarligen lite stött av mitt asgarv, men det kunde inte hjälpas alls.
Den häringa styggelsen är underligt nog mitt ståtliga pris:
Viss risk finns att fel sida vänts uppåt.
Viss risk finns att fel sida vänts uppåt.
Herre jösses! Jag bifogar även delar av den resumé som följde med i presentkassen (namn och kontaktinformation har omtänksamt avlägsnats). Notera gärna platsen för den offentliga utsmyckningen, som om hederligt folk inte led tillräckligt som det var.
"Where do we go from here?" som Megadeth-orkestern så vackert skaldade?
Borde jag i egenskap av styrelsemedlem och inköpare erbjuda Janne några tusen för hans eminenta underlägg?
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Verkligheten är värst!
Ja, det underlägget borde vara värt ganska många Tamiya Spitfire!
Modern konst är i sanning underlig.
Modern konst är i sanning underlig.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
" Offentliga utsmyckningar - Huddings Sjukhus, infektionskliniken 1992"
Warsawpact- Starwarsviritous
Matt_Public skrev:Borde jag i egenskap av styrelsemedlem och inköpare erbjuda Janne några tusen för hans eminenta underlägg?
Tja,inte mig emot.....det är mången modell som blivit till på det underlägget!
Janne.S- Moderator
Nog för att jag gillar konst men som sagt ibland undrar man...
MiniStuff- Vicesheriff
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet