Månadsmöte Februari
3 posters
Sida 1 av 1
Månadsmöte Februari
Japp, det är knepiga datum nu men så är det
Jag lyckades få loss lite komp så jag kommer på mötet ikväll...släpar med mig de tre modeller som är årets skörd hittills. Kommer tyvär höra till ovanligheterna att jag kan komma på mötena det här halvåret då det inte stämmer riktigt med mitt schema längre (hade gjort det så fint innan mötesdagarna flyttades), så kan det gå.
Hoppas jag ser några kända förbrytare där ikväll
Jag lyckades få loss lite komp så jag kommer på mötet ikväll...släpar med mig de tre modeller som är årets skörd hittills. Kommer tyvär höra till ovanligheterna att jag kan komma på mötena det här halvåret då det inte stämmer riktigt med mitt schema längre (hade gjort det så fint innan mötesdagarna flyttades), så kan det gå.
Hoppas jag ser några kända förbrytare där ikväll
Janne.S- Moderator
Sv: Månadsmöte Februari
aaaah! vill vara med igen... hrmf... 28mil... hm... om jag åker nu kanske jag hinner....
fast jag misstänker att regeringen inte skulle tycka det vore så kul och sen skulle jag nog inte vara så bra bilförare då jag varit på jobbet sedan 06.00 i morse...
Lova ta lite bilder åt oss som inte har fysisk möjlighet att närvara!
/Mrks
fast jag misstänker att regeringen inte skulle tycka det vore så kul och sen skulle jag nog inte vara så bra bilförare då jag varit på jobbet sedan 06.00 i morse...
Lova ta lite bilder åt oss som inte har fysisk möjlighet att närvara!
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Månadsmöte Februari
Kempe tar med Sörens KV-1 och Toni skall visa hur man slänger på make-up på den ( MIG pigment)
Warsawpact- Starwarsviritous
Liknande ämnen
» Månadsmöte IPMS Göteborg Februari 2012
» Byggmöte 14 februari 2015
» Månadsmöte 9 februari 2018
» SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari
» IPMS Göteborgs månadsmöte februari fredagen den 13/2
» Byggmöte 14 februari 2015
» Månadsmöte 9 februari 2018
» SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari
» IPMS Göteborgs månadsmöte februari fredagen den 13/2
Sida 1 av 1