Pershing-band säljes
3 posters
Sida 1 av 1
Pershing-band säljes
Har två set Modelkasten Sherman-band till salu.
SK-44 T-49-typ. Såld
SK-45 T-54E1-typ. Såld
175kr per set.
AFV Club
Pershing-band. T-84, om jag inte minns fel. 100kr
SK-44 T-49-typ. Såld
SK-45 T-54E1-typ. Såld
175kr per set.
AFV Club
Pershing-band. T-84, om jag inte minns fel. 100kr
Senast ändrad av denstore den tis mar 01 2011, 15:25, ändrad totalt 2 gånger
denstore
Sv: Pershing-band säljes
Hur passar dessa band på Academy modeller, och vilken av dom tror du skulle passa till kanon vagnen med deras 105:a på?
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Tja, det beror nog på hur de passar mot Academys kuggkransar på drivhjulen. Men annars kan jag ju skicka med ett drivhjul från Tamiya.
denstore
155:a var det visst det var, men jag såg att det skulle vara gummiplater på dom banden, det är det väll inte på dessa band, eller?
Fisken35
Fungerar någon av banden till Dragon's Sherman Firefly VC?
Warsawpact- Starwarsviritous
@Warsawpact:
Tja, en VC är ju en M4A4 med Firefly-torn, så det ska inte vara några problem med T54E1. Tror t.o.m. att de var rätt vanliga.
@Fisken33
Jag är ganska säker på att jag har sett någon bild med T49 på en 155mm M-12. För det är väl en sådan du menar? Det är väl t.o.m. sådan som banden till satsen föreställer?
Men iofs brukade nog T49 mest användas på vagnar som eventuellt skulle vara med i landstigningsoperationer och liknande. Och det är nog en vagn från Sicilien eller Italien jag minns med T49 på.
Tja, en VC är ju en M4A4 med Firefly-torn, så det ska inte vara några problem med T54E1. Tror t.o.m. att de var rätt vanliga.
@Fisken33
Jag är ganska säker på att jag har sett någon bild med T49 på en 155mm M-12. För det är väl en sådan du menar? Det är väl t.o.m. sådan som banden till satsen föreställer?
Men iofs brukade nog T49 mest användas på vagnar som eventuellt skulle vara med i landstigningsoperationer och liknande. Och det är nog en vagn från Sicilien eller Italien jag minns med T49 på.
denstore
Jo det stämmer, jag hittade lite bättre bilder på den nu och det fanns tydligen med båda banden.
Jag kan ta dom i så fall, PM:ar om detaljerna.
Jag kan ta dom i så fall, PM:ar om detaljerna.
Fisken35
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet