Killa Kans (40K)
+7
MiniStuff
Joppo
Obed
Janne.S
Azgaron
SkelettetS
Matt_Public
11 posters
Sida 1 av 3
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Killa Kans (40K)
Greetings!
Ingen god gärning går ostraffad förbi, tycks det. Efter att ha visat mig någorlunda användbar i Grot-sammanhang så fick jag förtroendet att tofsa till en trio mordmaskinsryttare åt lillgrabben. Här kommer de visst, göm kvinnfolk och diesel!
De ska förses med eldkastare, raketramper, grotzookas och diverse kapverktyg allt eftersom. Och målas illröda.
Det här ska bli helkul, trots juniordiktatorns snäva regler.
Ingen god gärning går ostraffad förbi, tycks det. Efter att ha visat mig någorlunda användbar i Grot-sammanhang så fick jag förtroendet att tofsa till en trio mordmaskinsryttare åt lillgrabben. Här kommer de visst, göm kvinnfolk och diesel!
De ska förses med eldkastare, raketramper, grotzookas och diverse kapverktyg allt eftersom. Och målas illröda.
Det här ska bli helkul, trots juniordiktatorns snäva regler.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Killa Kans (40K)
jäkligt coola. jag har bara den gamla metallvarianten, en ursling att försöka konvertera kan jag meddela, så det blev ingenting av det. kan tänka mig att man kan leka med vädringseffekter en hel del på dessa!
SkelettetS
SkelettetS skrev:Kan tänka mig att man kan leka med vädringseffekter en hel del på dessa!
Det var även min tanke. Perfekta övningsobjekt där maximum overkill nätt och jämnt är tillräckligt.
Coola figurer! Ska bli kul att se dem förädlade! Om nu förädlade är rätt uttryck för det du tänkt göra!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Azgaron skrev:Om nu förädlade är rätt uttryck för det du tänkt göra!
Klentrogna typer! Min ömma omvårdnad behöver välan inte ifrågasättas?
Men jag förstår vad du menar...
nu har du allt öppnat fel sorts konserver!
nej då! De blir jättegulliga! Måla de i rosa-grönt cammo
nej då! De blir jättegulliga! Måla de i rosa-grönt cammo
MiniStuff- Vicesheriff
Obed skrev: Svinkul modeller, påminner om robotarna på sopstationen i filmen "Robotar".
Den har inte sett ännu. Är den bra?
Joppo skrev: Dessa kan du verkligen vädra s****n ur.
Dust & rust är bara förnamnet!
MiniStuff skrev:Nu har du allt öppnat fel sorts konserver!
Nej då! De blir jättegulliga! Måla dem i rosa-grönt cammo.
Det lär nog snarare bli konserverna som öppnar mig, i det här fallet.
Vad kamouflaget beträffar så har sonen mig i strypkoppel, det blir Evil Sunz för hela slanten.
Annars hade jag helst försökt måla dem som förpackningar från Campbell, Heinz och... eeh, Bullens Pilsnerkorv?
Matt_Public skrev:
Annars hade jag helst försökt måla dem som förpackningar från Campbell, Heinz och... eeh, Bullens Pilsnerkorv?
SICKEN BRA IDE!!! Den kanske jag helt fräckt lånar vid tillfälle...
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev: SICKEN BRA IDÉ!!! Den kanske jag helt fräckt lånar vid tillfälle...
Snyt patentet du bara, jag får underliga infall såpass ofta att det förmodligen räcker åt alla.
Hehe, kan väl skriva ut små konservetiketter så kan de användas som reparationer som täcker skotthål
Janne.S- Moderator
Ja här behöver du inte känna att du måste hålla tillbaks och vara sparsam med effekterna.
Caverö
Riktigt fräcka konservburkar! Synd att pilsnerkorvsmålningen fick skjutas upp, det hade man sett fram emot!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Yttepytte-uppdatering!
Lite färg enligt order. Pensel och AB blandat så att vi kunde se på film samtidigt:
Bilderna på trean blev dåliga, så den kommer sen. Efter fototillfället dränkte jag dem i wash. To be continued...
Lite färg enligt order. Pensel och AB blandat så att vi kunde se på film samtidigt:
Bilderna på trean blev dåliga, så den kommer sen. Efter fototillfället dränkte jag dem i wash. To be continued...
Senast ändrad av Matt_Public den tis mar 08 2011, 08:53, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : glappande interpunktion)
Hehehe....
Inte vet jag VAD det ÄR, men det ser ut som en soptunna på steroider som dansar disco!
Men den är häftig, snyggt målad och riktigt busig!
Mera sånt!
Stefan
Inte vet jag VAD det ÄR, men det ser ut som en soptunna på steroider som dansar disco!
Men den är häftig, snyggt målad och riktigt busig!
Mera sånt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Phantom2 skrev: [...] det ser ut som en soptunna på steroider som dansar disco!
Murder on the dancefloor? Tror att jag ska bygga ett glittergäng som gör dansgester med sina motorsågsarmar à la old school-Travolta i stället för mina tilltänkta kommando-konserver...
Snyggt målat Mattias! Blev ju hur coolt som helst!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Vackert Matt. Nu är det bara att plocka fram den stora chipping/rost-penseln och kötta på
Joppo
Joppo skrev:Vackert Matt. Nu är det bara att plocka fram den stora chipping/rost-penseln och kötta på
Tackar!
Jo. De här ska allt få bli orkiska otäckingar i kubik och kvadrat.
Inget smörjschema. Ingen materielvård. Ingen nåd.
Eftersom ingen klagar så fortsätter jag att laja med konserverna.
Här är ett gruppfoto på den tilltänkta beväpningen:
Red 3 fick väl inte vara med sist? Han får väl lite extra rampljus idag, då...
Red 2 känner ni sedan tidigare. Han har fått lättare förslitningsskador (som dokumenterats för försäkringsärenden).
På med tandställningen nu. Du är så söt så...
Men han struntade i kritiken och vände rumpan mot publiken.
Några foton på Red Leader också, nu när det ändå går så bra:
Här är ett gruppfoto på den tilltänkta beväpningen:
Red 3 fick väl inte vara med sist? Han får väl lite extra rampljus idag, då...
Red 2 känner ni sedan tidigare. Han har fått lättare förslitningsskador (som dokumenterats för försäkringsärenden).
På med tandställningen nu. Du är så söt så...
Men han struntade i kritiken och vände rumpan mot publiken.
Några foton på Red Leader också, nu när det ändå går så bra:
somsagt ordentligt mycket coolare än den gamla metallvarianten. grymt, ser fram mot en massa skit nu
SkelettetS
SkelettetS skrev:Ser fram emot en massa skit nu.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det där, men du lär nog få som du vill oavsett vilket.
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Sida 1 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet