- Hannants - omgång 3
5 posters
Sida 1 av 1
- Hannants - omgång 3
Halloj go vänner!
Nu var det dags igen snart för en beställning till Hannants!
Som vanligtså undrar jag om det är några som vill ha något beställt därifrån via mig? Samma upplägg gäller, pris enligt Hannants utpriser omräknat i SEK +porto inom Sverige och 30-dagars faktura!
Jag räknar med att lägga min beställning mot slutet av veckan.
Skicka mig ett PM med art nr och antal. Jag reserverar mig för eventuella slutsålda produkter innan min lagda beställning.
/Markus
Nu var det dags igen snart för en beställning till Hannants!
Som vanligtså undrar jag om det är några som vill ha något beställt därifrån via mig? Samma upplägg gäller, pris enligt Hannants utpriser omräknat i SEK +porto inom Sverige och 30-dagars faktura!
Jag räknar med att lägga min beställning mot slutet av veckan.
Skicka mig ett PM med art nr och antal. Jag reserverar mig för eventuella slutsålda produkter innan min lagda beställning.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: - Hannants - omgång 3
Hur ofta planerar du att göra de här beställningarna? Jag menar mest att ifall det blir fler under våren kan jag kanske tänka mig en liten nu, och en till lite senare. Annars blir det kanske lite större nu, men totalt mindre....
denstore
Undrar också hur ofta du planerar att beställa. Är sugen på ett par bitar resin men väntar gärna en månad eller två..
Jokkocze
Hej!
Jag kan inte helt säkert svara på hur ofta men jag skulle tippa på ung varannan eller var tredje månad. Sen beror det på hur mycket order det kommer in eller inte. Ju fler som vill ha något desto oftare blir det.
Jag måste beställa för minst £250 för att det skall överhuvudtaget skickas.
/Markus
Jag kan inte helt säkert svara på hur ofta men jag skulle tippa på ung varannan eller var tredje månad. Sen beror det på hur mycket order det kommer in eller inte. Ju fler som vill ha något desto oftare blir det.
Jag måste beställa för minst £250 för att det skall överhuvudtaget skickas.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Jo, men då borde det vara funkis. Jag har ett par småsaker nu, men kommer nog att vilja ha en rejäl laddning framåt maj.
Du får PM nu.
Du får PM nu.
denstore
Dammit! Dags att damma av önskelistan igen.
Finns väl en eller två saker som jag inte redan äger.
Dessutom: snällt av dig.
Finns väl en eller två saker som jag inte redan äger.
Dessutom: snällt av dig.
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|