IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera?

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? Empty Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera?

Inlägg av Jokkocze tor apr 14 2011, 21:12

Tänkte att jag skulle gå igenom garderoben och kom fram till att jag inte längre passar min gamla M90-uniform. (Vet inte vad som hänt, den måste krympt på bredden eller något)

Så jag tänkte ta och slänga upp bland annat den på tradera, men det slog mig att någon här kanske kan vara intresserad.

Så, till att börja med rör det sig om två saker. När jag hittat lådan med värmejacka/byxa så slänger jag upp dem här också, men nu:

M90 Fältjacka
Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? DSC_0602
Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? DSC_0605

M90 Fältbyxa
Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? DSC_0607
Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? DSC_0610

Om någon är intresserad så ta't här i tråden eller i pm. Väntar ett par dagar, sen åker de upp på tradera istället.
Jokkocze
Jokkocze

Till överst på sidan Gå ner

Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? Empty Sv: Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera?

Inlägg av Janne.S tor apr 14 2011, 23:37

LOL, hade jag inte kommit i ens när jag var 11 Razz

Skojiga pinaler Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? Empty Sv: Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera?

Inlägg av Jokkocze tor apr 14 2011, 23:50

Det där är storlekarna jag körde med när jag var 16-17 Razz

Har inte blivit längre, men jag har inte slutat växa.. usch, måste börja röra på mig.

Iaf! Ett par M90 Vinterkängor. Ser slitna ut, men det är inget lite putsande fixar.
Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? DSC_0613
Någon som är intresserade av de här sakerna innan de hamnar på tradera? DSC_0614
Det tidigare paret, som blev krossat av en galning som kom farande i en bil mitt i skogen, såg värre ut vid något/några tillfällen men återfick sin finfina glans efter lite polering, så det ska nog gå att ordna med de här också.

Senast ändrad av Jokkocze den fre apr 15 2011, 11:37, ändrad totalt 1 gång
Jokkocze
Jokkocze

Inlägg av Matt_Public fre apr 15 2011, 08:01

Är det one size fits all på armékängor? Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av Warsawpact fre apr 15 2011, 09:07

Matt_Public skrev:Är det one size fits all på armékängor? Very Happy

Eller som vi sa på Lv6....."one size fits no-one" Laughing
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Stefan E fre apr 15 2011, 09:57

Janne.S skrev:LOL, hade jag inte kommit i ens när jag var 11 Razz

Skojiga pinaler Very Happy

Samma här! Razz

Jag brukar säga att jag har fukt i garderoben, när jag inte längre kommer i byxorna!

Tyvärr, för det ser ut att vara rejäla o bra doningar!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Inlägg av Jokkocze fre apr 15 2011, 11:36

Hmm.. ena bilden ville inte riktigt, verkar det som. Fixat nu dock
Jokkocze
Jokkocze

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet