Tamiya McLaren MP4/4 Honda , 1/20
5 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 1 av 1
Tamiya McLaren MP4/4 Honda , 1/20
Hej !
Nu när jag absolut för många projekt igång , men åt andra sidan så går det inte ha för många projekt igång :
Men ni ska få se lite bilder på det projektet som jag bygger just nu.
Inte mycket att se men det är alltid något
Och själv klart så upptäckte jag att det var en liten ruta som skulle vara vit efter att jag hade lackat chassit svart !
så det blev bara att maskera cockpiten och lägga ett lager vitt
Jocke
Nu när jag absolut för många projekt igång , men åt andra sidan så går det inte ha för många projekt igång :
Men ni ska få se lite bilder på det projektet som jag bygger just nu.
Inte mycket att se men det är alltid något
Och själv klart så upptäckte jag att det var en liten ruta som skulle vara vit efter att jag hade lackat chassit svart !
så det blev bara att maskera cockpiten och lägga ett lager vitt
Jocke
JOooCKE
Sv: Tamiya McLaren MP4/4 Honda , 1/20
Det ser bra ut Jocke, jag har själv inte sett så många F1 bilar (vilket jag antar att det är, är dålig på sådant) så det skall bli roligt att se modellen klar!
Terje
Terje
bjork_larsson
Hej ! , joo då det är en F1 bil , jag är ett riktigt McLaren Fan så det var bara ett måste för mig att ha den här och några till
JOooCKE
Ser bra ut Jocke! Kul med en F1 bil!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Ser bra ut din McLaren , blir den härligt röda och vita med Marbro( mega resv för stavning ) reklamen då ,,,,eller är jag ,,,, helt fel ute nu
giga
giga
Gigabyte
Hej ! , joo det blir den röda och vita fasst jag kommer ha dem dekalerna som fanns med i lådan , för jag känner inte riktigt för att köpa till dekaler till den här... och de dekaler som finns med användes inte under någon tävling vad jag vet...
Det är knappt några sponsorer med på dem dekalerna det är bara honda märken mm, jag hade tänkt att bygga en till fasst då tänkte jag köpa detalj kit och andra dekaler till den
Jocke
Det är knappt några sponsorer med på dem dekalerna det är bara honda märken mm, jag hade tänkt att bygga en till fasst då tänkte jag köpa detalj kit och andra dekaler till den
Jocke
JOooCKE
Liknande ämnen
» Honda CB750F Tamiya 1/6
» Honda CB750F Tamiya 1/6 - klar
» Honda Monkey 40th , Tamiya 1/6
» Honda Monkey 40th , Tamiya 1/6 - Klar
» Honda CBR1100
» Honda CB750F Tamiya 1/6 - klar
» Honda Monkey 40th , Tamiya 1/6
» Honda Monkey 40th , Tamiya 1/6 - Klar
» Honda CBR1100