Kinas skitigaste Airbruch!
5 posters
Sida 1 av 1
Kinas skitigaste Airbruch!
Känner ju en av modellbutiksägarna i Chengdu och han har en liten hörna som han låtter kunderna öva på sina färdigheter, så även jag när jag har väggarna förbi, och den sprutan har nog överhuvud taget aldrig blivigt rengjord tror jag, det är inte ofta jag har sett att någon har gjort några ansträngningar att göra rent den.
Här är den skapelsen, skåda och var glada att vi andra är föda med respekt för andras ägodelar:
Fredrik
Här är den skapelsen, skåda och var glada att vi andra är föda med respekt för andras ägodelar:
Fredrik
Fisken35
Sv: Kinas skitigaste Airbruch!
Som en välinrökt pipa...
Den fungerar ju bevisligen, men kanske inte bästa airbrushen att spruta vit färg med längre.
Det blir väl minst 4-5 olika nyanser av rödbrungrålila hur man än försöker.
Den fungerar ju bevisligen, men kanske inte bästa airbrushen att spruta vit färg med längre.
Det blir väl minst 4-5 olika nyanser av rödbrungrålila hur man än försöker.
SAU
Ja, det är väl ganska typisk med prylar som inte är ens egna? Vad är syftet med "testhörnan" egentligen? En liten lekhörna?
Hayabusa
Brukar försöka behärska min språknazism, men nu var du rätt rolig.Fisken35 skrev: [...] och var glada att vi andra är föda [...]
Edit: skaplig patina på den sprutan, ja.
Matt_Public- Master of DNF
Syftet var väll från början att han skulle låta kunder som gick i airbruchtankar få prova på det lite så att dom fick lite mersmak för det, men det har visst mer och mer glidigt över till att bli en lekstuga för bortskämda ungar som inte lärt sig att städa upp efter sig
Fisken35
... sakert hur fagelinfluensan sperd sig...akta dig for den sprutan!
Janne.S- Moderator
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|