Nästa år blir lika dyrt som det här året :P Spana in vad som släpps nästa år!
+3
bjork_larsson
Warsawpact
Janne.S
7 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Sv: Nästa år blir lika dyrt som det här året :P Spana in vad som släpps nästa år!
Min plånbok börjar få dödsångest!
Den där 1/48 Snowspeedern kommer att sitta sååå fint!
Janne, har du något releasedatum för den?
Kan redan känna lukten av brända pengar.
Warsawpact- Starwarsviritous
Sv: Nästa år blir lika dyrt som det här året :P Spana in vad som släpps nästa år!
Jag gillar inte den lukten, men plastlukten kan man inte vara utan!
Terje
Terje
bjork_larsson
Kolla länken den går till Cybermodeler som sammanställt en lista från de olika tillverkarna över vad som är på gång inför nästa år.....
Smärtsamt för plånboken.....som vanligt:P
Edit/ det står bara att den kommer ut under 2009.....
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Kolla länken den går till Cybermodeler som sammanställt en lista från de olika tillverkarna över vad som är på gång inför nästa år.....
Kära star wars fanatiker....håll hårt i plånboken och tätt i byxan...här är bilderna på Snowspeedern:
mmmmmmmmm......snowspeeeder.......*graaaaaaaawwg* ( a la Homer)
Senast ändrad av Warsawpact den sön dec 14 2008, 22:04, ändrad totalt 1 gång
*gargle* " I´m drowning in a pool of drool!"
Men varför bara rebell grejer i 1/48...tänk en Slips i 1/48?!
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:*gargle* " I´m drowning in a pool of drool!"
Jo Janne, vi Imperialister är diskriminerade! Som vanligt så hyser folk sympatier för rebellerna vilket jag inte kan förstå.
Känns som om det är dags för våra bundsförvanter att göra en planetary assult rakt in i entren till Fint Mögels huvudbyggnad. AT-ATs leder attacken, rensar ut de som försöker fly ut på parkeringen och 501a Stormtrooper legionen kör full fräs in i byggnaden!
Warsawpact skrev:Janne.S skrev:*gargle* " I´m drowning in a pool of drool!"
Jo Janne, vi Imperialister är diskriminerade! Som vanligt så hyser folk sympatier för rebellerna vilket jag inte kan förstå.
Känns som om det är dags för våra bundsförvanter att göra en planetary assult rakt in i entren till Fint Mögels huvudbyggnad. AT-ATs leder attacken, rensar ut de som försöker fly ut på parkeringen och 501a Stormtrooper legionen kör full fräs in i byggnaden!
så sant så sant!
Janne.S- Moderator
Warsawpact skrev:Janne.S skrev:Kolla länken den går till Cybermodeler som sammanställt en lista från de olika tillverkarna över vad som är på gång inför nästa år.....
Kära star wars fanatiker....håll hårt i plånboken och i tätt byxan...här är bilderna på Snowspeedern:
mmmmmmmmm......snowspeeeder.......*graaaaaaaawwg* ( a la Homer)
Den DÄR va riktigt cool!
Stoffeliten
Den där vill jag ha!!!
Nä, den SKALL jag ha!
UjUjUj, det blir ett dyrt år om allt kommer ut!
AV-8B Harrier, Il-2 Sturmovik, E.E. Lightning, A-4 Skyhawk, Devastator, A-6 Intruder i 1/32 är bara några få "måsten" i floden av nyheter!
Lägg till det alla i 1/48 (förutom Snowspeedern), Special Hobbys Wirraway (Sk14), Hobbyboss F-3H Demon, Eduards Mig-21 är några riktigt efterlängtade modeller för mig.
Som sagt, det blir ett dyrt år!
Inget är som doften av brända plastpengar på morron!
Detta måste vara modellbyggandets guldålder!
Stefan
Nä, den SKALL jag ha!
UjUjUj, det blir ett dyrt år om allt kommer ut!
AV-8B Harrier, Il-2 Sturmovik, E.E. Lightning, A-4 Skyhawk, Devastator, A-6 Intruder i 1/32 är bara några få "måsten" i floden av nyheter!
Lägg till det alla i 1/48 (förutom Snowspeedern), Special Hobbys Wirraway (Sk14), Hobbyboss F-3H Demon, Eduards Mig-21 är några riktigt efterlängtade modeller för mig.
Som sagt, det blir ett dyrt år!
Inget är som doften av brända plastpengar på morron!
Detta måste vara modellbyggandets guldålder!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Svettigt! *Torkar pannan*
Terje
Terje
bjork_larsson
Behöver vi bara en Viggen åxå i 1/48
Men jag har snackat med Mike på Two Mikes och han har massor utav Viggen godis på gång, han har redan ute en ny noskon och nya luftintag....vad som ska komma är bland annat: en ny buk från vingroten och framåt, vapenbalkar, ny fena, canarder med lösa roder, nya flaps...och han har mer på gång
Tillsammans med vad maestro och dryer resin har släppt så går det att peta ihop en korrekt Viggen snart Blir nog inte mycket plast kver....
Men jag har snackat med Mike på Two Mikes och han har massor utav Viggen godis på gång, han har redan ute en ny noskon och nya luftintag....vad som ska komma är bland annat: en ny buk från vingroten och framåt, vapenbalkar, ny fena, canarder med lösa roder, nya flaps...och han har mer på gång
Tillsammans med vad maestro och dryer resin har släppt så går det att peta ihop en korrekt Viggen snart Blir nog inte mycket plast kver....
Janne.S- Moderator
Intressant lista! Det jag saknar är svenskt flyg i 1/32! En nått sånär korrekt Gripen hade varit kul!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Azgaron skrev:Intressant lista! Det jag saknar är svenskt flyg i 1/32! En nått sånär korrekt Gripen hade varit kul!
Håkan
Det finns hopp!
Hobbycraft kommer att släppa en AT-6/SNJ/Harvard i 1/32, dvs en möjlig Svensk Sk16!
Annars är min dröm en J-35 Draken i 1/32, nu när vi fått en fin ny modell från Hase i 1/48!
Tänk på att de stora drakarna som Dragon, Hasegawa och Tamiya knappast fanns med i listorna!
Härifrån kan det komma mycket gott!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
....så det blir ännu dyrare nästa år
Janne.S- Moderator
En Harvard är ju bättre än inget, och hoppas på en Drake kan man ju alltid! Hade varit väldit kul!
Dyrt år - jag, vågar knappt tänka på det!
Håkan
Dyrt år - jag, vågar knappt tänka på det!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Får ta och skaffa mig ett till jobb för att finansiera mitt pansarknarkande och almänna modellbyggande.
Godsaker till alla pansarälskare!
http://www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/academy.htm
Svenska Stridsfordon 9040 kommer att släppas av Academy detta år alt 2010. Jag väntar med spänning!
Obs. Vagnen på bilden är stridsfordon 9030, inte 9040.
http://www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/academy.htm
Svenska Stridsfordon 9040 kommer att släppas av Academy detta år alt 2010. Jag väntar med spänning!
Obs. Vagnen på bilden är stridsfordon 9030, inte 9040.
Linus
Merkava IV inte att förglömma!!!!!!
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» Tamiyas nästa 1/32 spitfire blir...
» Och nästa looted-wagon blir?
» Inriktning på nästa gruppbygge
» Nästa gruppbygge?
» Hjälp med nästa 1/72 projekt behövs!
» Och nästa looted-wagon blir?
» Inriktning på nästa gruppbygge
» Nästa gruppbygge?
» Hjälp med nästa 1/72 projekt behövs!