Bilder på uppställningsplattor?
3 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Bilder på uppställningsplattor?
Vet inte om uppställningsplattor riktigt stämmer, men det känns som ett bra namn på det hela.
Jag är ute efter lite bra bilder på uppställningsplatser/plattor för militära flygplan och undrar bara om någon kanske sitter med ett par stycken i bakfickan. De får gärna vara betong och iaf lite linjer måste jag ha med.
Så sitter någon med något sånt är det bara att dela med sig!
That is all.
Jag är ute efter lite bra bilder på uppställningsplatser/plattor för militära flygplan och undrar bara om någon kanske sitter med ett par stycken i bakfickan. De får gärna vara betong och iaf lite linjer måste jag ha med.
Så sitter någon med något sånt är det bara att dela med sig!
That is all.
Jokkocze
Sv: Bilder på uppställningsplattor?
Hmmm...Brage länkade till några utskrivningsbara......
ett öga...
Jodå här:
https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/t584-baser-for-utskrift
ett öga...
Jodå här:
https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/t584-baser-for-utskrift
Janne.S- Moderator
Länkarna där fungerar tyvärr inte så jättebra längre, men jag kan iaf få fram det allmäna utseendet därifrån..
Jokkocze
Photobucket länken funkar fortfarande och det går att spara ner de bilderna, tröck ut en här om dagen faktiskt.
Janne.S- Moderator
Jokkocze skrev:Länkarna där fungerar tyvärr inte så jättebra längre, men jag kan iaf få fram det allmäna utseendet därifrån..
Allt fungerar för mig.
Mycket bra kvalitet på bilderna för övrigt.
Warsawpact- Starwarsviritous
De på photobucket är det dock väldigt låg upplösning på och kvaliteten lär inte bli speciellt fin om man skriver ut i A4-format. Fast jag kanske missade något?
Sen spelar det ingen större roll för mig eftersom jag bara behöver se hur det ska se ut ungefär
@Warsawpact: Ingen av samlingsfilerna som länkas i tråden går att ladda ner, då de inte längre är tillgängliga på uppladdningssidan. Ja, där är en knapp som det står "Download" på, men kollar man står det även annat på knappen.
Trycker man på den blir man erbjuden att ladda ner en av två av deras onödiga program som inte är till någon som helst nytta för någon.
Men du kanske hittade någon länk som fungerade, utöver alla de som var trasiga?
Sen spelar det ingen större roll för mig eftersom jag bara behöver se hur det ska se ut ungefär
@Warsawpact: Ingen av samlingsfilerna som länkas i tråden går att ladda ner, då de inte längre är tillgängliga på uppladdningssidan. Ja, där är en knapp som det står "Download" på, men kollar man står det även annat på knappen.
Trycker man på den blir man erbjuden att ladda ner en av två av deras onödiga program som inte är till någon som helst nytta för någon.
Jokkocze
Jokkocze skrev:
Jag tror att vi pratar om olika saker. Länkarna på Brages tråd fungerar för mig, ingen som är trasig.
Något om att sedan ladda ner själva bilderna etc. har jag inte brytt mig om. Lycka till med att hitta några.
Det är snudd på fusk att flygbyggarna kommer undan så lätt med att fixa basplattor. Tackar vet jag en rejäl slev spackel o gips.
...and now,back too the building table.
Jo visst, dra alla över en kant, gör det bara..Warsawpact skrev:Det är snudd på fusk att flygbyggarna kommer undan så lätt med att fixa basplattor. Tackar vet jag en rejäl slev spackel o gips.
Jokkocze
Jokkocze skrev:Jo visst, dra alla över en kant, gör det bara..Warsawpact skrev:Det är snudd på fusk att flygbyggarna kommer undan så lätt med att fixa basplattor. Tackar vet jag en rejäl slev spackel o gips.
...the truth hurts, doesn't it, eh?
Hittat några plattor ännu?
Illa..Warsawpact skrev:Jokkocze skrev:Jo visst, dra alla över en kant, gör det bara..
...i just did
Hittat några plattor ännu?
Jo, hittat vad jag behövde och kommit en bit på vägen!
Jokkocze
Liknande ämnen
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Bilder på RM 5 + RM 8 + STW C3
» Panther-bilder
» Alternativa bilder på J35
» Hur lägga upp bilder ?
» Bilder på RM 5 + RM 8 + STW C3
» Panther-bilder
» Alternativa bilder på J35
» Hur lägga upp bilder ?
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet