Marivox FFVS J22B
+4
Kent
mats64
Matt_Public
cas
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Marivox FFVS J22B
Då vart undersidan målad med humbrol 27 på själva planet
och humbrol 78 på landningsställ
Gäst- Gäst
Trevligt!
Och det ser ut som S31:an i bakgrunden får lite omtanke också!
Och det ser ut som S31:an i bakgrunden får lite omtanke också!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Matt_Public skrev:Sisådärja!
Var den trilsk att få ihop?
Det gick att få ihop den mellan andningarna, speciellt landningsstället är inget skoj kan man ju lova
men får vara nöjd med ha fått ihop den och att jag fick den för billig penning annars hade jag varken köpt eller byggt den
Gäst- Gäst
Skönt grönt!
Synd bara att modellen verkar elakisch...
Synd bara att modellen verkar elakisch...
Matt_Public- Master of DNF
En Lean green machine!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Började med märkningen av lilla planet idag och dessa märken är någonstans placerad mellan skitkassa eller komplett värdelösa....
De spricker och kvaliten på materialet är kasst så det visslar om det...
De spricker och kvaliten på materialet är kasst så det visslar om det...
Gäst- Gäst
Bild nr I visar verkligen hur dålig kvaliten är på märkena
Bild nr II
Siffrorna för stjärten saknas pågrund av att de inte följde med i lådan
Och nu är lilla gröna planet färdigt
Gäst- Gäst
Din stackare den modellen ser inte ut att vara värd att kallas modell.
Du fick ihop den och målat för att sedan drabbas av sunkdekaler oxå, orättvist tycker jag.
Starkt kämpat, nästa gång blir det lite spackel (säger jag som har varit spackelofob).
Bra bygge Ola
Du fick ihop den och målat för att sedan drabbas av sunkdekaler oxå, orättvist tycker jag.
Starkt kämpat, nästa gång blir det lite spackel (säger jag som har varit spackelofob).
Bra bygge Ola
Caverö
Matt_Public skrev:Ta-daa!
Vad är det för filur på nosen?
"dansa som en fjäril, och sticka som en geting".....en liten geting
Gäst- Gäst
Caverö skrev:Din stackare den modellen ser inte ut att vara värd att kallas modell.
Bra bygge Ola
Tur att man fick köpt den för billig penning (70 lusidorer), annars ligger de närmare 200 lusidorer (snacka om att köpa grisen i säcken annars)
Tackar så mycket
Gäst- Gäst
Faller in i hyllningskören, bra kämpat Ola!
Inge roligt när det trilskas hörredu, får hoppas mina dekaler är någorlunda felfria...men chanserna verkar inte stora
Får springa till förrådet och hämta mina lådor också, blev sugen på en 22:a i skåpet!
/Patrik
Inge roligt när det trilskas hörredu, får hoppas mina dekaler är någorlunda felfria...men chanserna verkar inte stora
Får springa till förrådet och hämta mina lådor också, blev sugen på en 22:a i skåpet!
/Patrik
Patrik K
Veritech79 skrev:Faller in i hyllningskören, bra kämpat Ola!
/Patrik
Tjena Patrik....
Ha inte allt för höga förväntningar på att dekalerna är superba om man nu säger så....tänk på att alla dekaler sitter ihop med en väldigt tunn plasthinna
och när du väl skall blöta ner dem så klipp runt dekalerna så nära du kan, de spricker lätt med så var försiktig.
Sedan är ju passningsformen allt annat en ganska kasst så där får du spackla en del kan jag säga, likaså slipa lär du få göra på en del ställen så att de passar
ihop när du väl skall limma.
Men framför allt LYCKA TILL och skall bli intressant att följa ditt bygge när du sparkar igång en byggtråd om detta
//Ola
Gäst- Gäst
Veritech79 skrev:Faller in i hyllningskören, bra kämpat Ola!
/Patrik
Tack så mycket för berömmet
//Ola
Gäst- Gäst
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet