IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nytt godis på sagoland i Linköping!

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Nytt godis på sagoland i Linköping! Empty Nytt godis på sagoland i Linköping!

Inlägg av Patrik K lör sep 24 2011, 18:31

Tog en flukt bland modellhyllorna på Sagoland idag och kors i jestanes hade det inte dykt in lite nytt, mest Revell men ändå!
Bland annat nya B-17G i 1/72 för 229 bagis, är väl ett ganska hyffsat pris?!? Även Hawker Fury och Gloster Gladiator i 1/72 fanns att inhandla, antar att det är gamla Matchbox i lådorna eller??
Sist men inte minst så fanns där en kartong med Red Arrows Hawk i 1/32 för under 200 kr!!
Bidde ingen sådan för mig idag (för stor skala för mig tyvärr...) utan jag slet med mig en F/A-18E i 1/144 (är det samma som Dragon eller är det egenproducerat av Revell??) och deras klassiska lilla de Havilland Vampire FB.5 i ny skrud (två brittiska märkningar) som troligtvis kommer att få de gamla svenska märkena på sig då ursprungsmodellen gått till sällan jaktmark.
Horneten kostade 69 kr och Vampiren 99 kr, klart överkomligt tycker jag.

En snabb rapport bidde det, tjillevippen!!

/Patrik
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Nytt godis på sagoland i Linköping! Empty Sv: Nytt godis på sagoland i Linköping!

Inlägg av Jokkocze lör sep 24 2011, 19:36

Uj, två av de modeller jag skulle vilja ha till lägre pris än vad jag kan hitta dem för..

Fuskigt!
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Nytt godis på sagoland i Linköping! Empty Sv: Nytt godis på sagoland i Linköping!

Inlägg av Patrik K lör sep 24 2011, 20:17

Jokkocze skrev:Uj, två av de modeller jag skulle vilja ha till lägre pris än vad jag kan hitta dem för..

Fuskigt!

Om du ber riktigt snällt så kan jag ju inhandla dom och skicka dom Smile
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Nytt godis på sagoland i Linköping! Empty Sv: Nytt godis på sagoland i Linköping!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet