Samåkning från Göteborg till C4-Open?
3 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Samåkning från Göteborg till C4-Open?
Hej!
Jag hade tänkt åka ner till C4-Open sista helgen i oktober och undrar om det är någon som är intresserad av samåkning? Vore ju bra om man kunde packa ihop sig några stycken i en bil och dela på soppakostnaden, då blir det mer över till att handla modeller! Tanken är att åka hyfsat tidigt lördag morgon och sedan hem på söndagen efter showens slut. Jag kan hålla med bil om ni står ut med att åka Volvo... :-)
/Johan Carlbom
Jag hade tänkt åka ner till C4-Open sista helgen i oktober och undrar om det är någon som är intresserad av samåkning? Vore ju bra om man kunde packa ihop sig några stycken i en bil och dela på soppakostnaden, då blir det mer över till att handla modeller! Tanken är att åka hyfsat tidigt lördag morgon och sedan hem på söndagen efter showens slut. Jag kan hålla med bil om ni står ut med att åka Volvo... :-)
/Johan Carlbom
Johan C
Sv: Samåkning från Göteborg till C4-Open?
Jag hade helt klart varit på, men tyvärr bor jag på motsatta sidan av Malmö, så det hade blivit en väldigt onödig omväg.
Hoppas att det iaf blir några som åker ner så att man får ordentligare ansikten på några forumiter!
Hoppas att det iaf blir några som åker ner så att man får ordentligare ansikten på några forumiter!
Jokkocze
Sv: Samåkning från Göteborg till C4-Open?
Väldigt trevligt initiativ Johan.
Hade gärna hängt på denna trevliga resa men tyvärr är jag uppbokad på annat håll den helgen.
Hoppas att det blir några som hänger på.
// Johan
Hade gärna hängt på denna trevliga resa men tyvärr är jag uppbokad på annat håll den helgen.
Hoppas att det blir några som hänger på.
// Johan
johan r
Liknande ämnen
» Någon från Göteborgstrakten som skall till IPMS Open?
» Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?
» J 21A från Göteborg
» Bilder från Modell Göteborg
» Tack från C4-open!
» Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?
» J 21A från Göteborg
» Bilder från Modell Göteborg
» Tack från C4-open!
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|