Månadsmöte Septemeber
3 posters
Sida 1 av 1
Månadsmöte Septemeber
Ja då var det möte ikväll då, lite annorlunda datum då vi egentligen brukar ha mötena andra fredagen i månaden, men så hade vi Modell Göteborg också första helgen denna månaden.
Hittar inget tema för kvällen men säkert kommer det pratas lite om Modell Göteborg och antagligen om temat för återstående möten i höst.
Som vanligt så tar man med sig det man byggt och visar upp skönheterna inför en villig publik. Platsen är som vanligt Härlanda kyrka.
Ses där!
Hittar inget tema för kvällen men säkert kommer det pratas lite om Modell Göteborg och antagligen om temat för återstående möten i höst.
Som vanligt så tar man med sig det man byggt och visar upp skönheterna inför en villig publik. Platsen är som vanligt Härlanda kyrka.
Ses där!
Janne.S- Moderator
Sv: Månadsmöte Septemeber
Det var en trevlig tillställning idag och fick inhandlat 2 lådor med figurer
för 100 lusidorer.
Sedan trevligt att träffa folk och prata om mycket av allt möjligt
Tack för liften Janne ännu en gång, sparade mig minst 40 minuter
för 100 lusidorer.
Sedan trevligt att träffa folk och prata om mycket av allt möjligt
Tack för liften Janne ännu en gång, sparade mig minst 40 minuter
Gäst- Gäst
Det gjorde jag så gärna så, Ola
LIte mingelbilder från igår.... Det var tyvär inte så mycket modeller denna gången men det är väl för att alla sitter och pysslar med sina mästerverk hemma inför C-4
Sören och Ola i djupa diskussioner...
Söt lite Schwimwagen...
Olas goa lilla Hotchkiss
Likaledes skapare av denna PV pjäs.
De tuffa killarna i baren
Samling vid pansaret!
Brages Shilka
Caverös lilla gräddvisp
Ola blir förskräckt.
Johan tar steget in i Merlin (suddigt men roligt)
LIte mingelbilder från igår.... Det var tyvär inte så mycket modeller denna gången men det är väl för att alla sitter och pysslar med sina mästerverk hemma inför C-4
Sören och Ola i djupa diskussioner...
Söt lite Schwimwagen...
Olas goa lilla Hotchkiss
Likaledes skapare av denna PV pjäs.
De tuffa killarna i baren
Samling vid pansaret!
Brages Shilka
Caverös lilla gräddvisp
Ola blir förskräckt.
Johan tar steget in i Merlin (suddigt men roligt)
Janne.S- Moderator
Barhäng med GW Persson?
Isses, ni har ju allt pålagt nere i söder.
Isses, ni har ju allt pålagt nere i söder.
Matt_Public- Master of DNF
Förberett inför C4? Är det många som ska ner ändå? Jag blir inte klok på detta skuttandet fram och tillbaka..
Jokkocze
Jokkocze skrev:Förberett inför C4? Är det många som ska ner ändå? Jag blir inte klok på detta skuttandet fram och tillbaka..
Nog brukar det åka ner en ansenlig mängd göteborgare till C-4, exakt hur många vet jag inte men helt ovanliga är de nog inte
Janne.S- Moderator
Jaha, nu tänkte jag nog mer specifikt på forumiter, men då vet jag.Janne.S skrev:Nog brukar det åka ner en ansenlig mängd göteborgare till C-4, exakt hur många vet jag inte men helt ovanliga är de nog inteJokkocze skrev:Förberett inför C4? Är det många som ska ner ändå? Jag blir inte klok på detta skuttandet fram och tillbaka..
Jokkocze
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet