Golden Age of racing aircraft...and civil air transport...
+7
T-34
Azgaron
Stefan E
johan r
bjork_larsson
Janne.S
merlin1953packard
11 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Golden Age of racing aircraft...and civil air transport...
kan bara hålla med Johan...den var grym å se RL!
Janne.S- Moderator
Tack för härlig respons...
Tack, killar, för fin respons!
Det har blivit lite arbete till gjort, men nu måste jag återvända till mina texter ett tag igen. Förmodligen tills suget efter styren blir outhärdligt.
Heinkeln har fått lite mer dekaler, men det blir nog att lacka om nosen så småningom och fixa till en riktig blixt i silver. Landställsluckorna för uppfällt läge får sitta kvar ett tag till eftersom de effektivt maskar av detta område. Här kommer i alla fall den senaste pyttelilla uppdateringen.
Det har blivit lite arbete till gjort, men nu måste jag återvända till mina texter ett tag igen. Förmodligen tills suget efter styren blir outhärdligt.
Heinkeln har fått lite mer dekaler, men det blir nog att lacka om nosen så småningom och fixa till en riktig blixt i silver. Landställsluckorna för uppfällt läge får sitta kvar ett tag till eftersom de effektivt maskar av detta område. Här kommer i alla fall den senaste pyttelilla uppdateringen.
merlin1953packard
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Allt är inte guld som glimmar...... men metallrent är bra nära!!
Riktigt snyggt!
Riktigt snyggt!
Janne.S- Moderator
Månadsmötet närmar sig...kanske, kanske blir den klar...
Bästa forummedlemmar
Ni bygger mycket och ni bygger med hög kvalitet! Nästan så man skäms över de fåtaliga objekt jag lyckas få ihop när man ser mängden färdiga objekt ni spottar ut från byggbordet! Själv har jag haft svårt att komma till byggbordet av olika skäl, även om mina små styrenfåglar ständigt ligger där fullt synliga varje dag och pockar på att bli färdiga. Det ser dock ut som kanske två tyska maskiner kan bli färdiga till fredag, men bara nätt och jämnt. Här i civilavdelningen kommer en uppdatering på He70:an.
Alla dekaler (pust!) är nu på plats. Återstår hjulställ, lite antenner och propeller. Här en liten bildsvit!
Ni bygger mycket och ni bygger med hög kvalitet! Nästan så man skäms över de fåtaliga objekt jag lyckas få ihop när man ser mängden färdiga objekt ni spottar ut från byggbordet! Själv har jag haft svårt att komma till byggbordet av olika skäl, även om mina små styrenfåglar ständigt ligger där fullt synliga varje dag och pockar på att bli färdiga. Det ser dock ut som kanske två tyska maskiner kan bli färdiga till fredag, men bara nätt och jämnt. Här i civilavdelningen kommer en uppdatering på He70:an.
Alla dekaler (pust!) är nu på plats. Återstår hjulställ, lite antenner och propeller. Här en liten bildsvit!
merlin1953packard
Läckert!! Helt klart tydligt att du bemästrar silverfåglar mästerligt!
Janne.S- Moderator
Vilken fin finish du fått på den! Den ser helt grym ut!
Claes
Mycket snyggt Merlin! Bildrutan nästa?
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Cool maskin! Snygg finnish som sagt...
Du ska inte känna dig ensam om att prestera "få" projekt som blir färdiga, är också en "långsambyggare". Tror jag har för höga krav på mig själv ibland, har försökt att släppa lite på det - men det är svårt.
/Markus
Du ska inte känna dig ensam om att prestera "få" projekt som blir färdiga, är också en "långsambyggare". Tror jag har för höga krav på mig själv ibland, har försökt att släppa lite på det - men det är svårt.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Hejsan Merlin!
Otroligt snyggt bygge!
Oroa dig inte för antalet modeller du bygger, det är ju ingen tävling!
Huvudsaken är ju att DU har kul och är nöjd med vad du får ut av dina modeller!
Med den standard du bygger så TAR det lite tid!
Limma Lungt!
Stefan
Otroligt snyggt bygge!
Oroa dig inte för antalet modeller du bygger, det är ju ingen tävling!
Huvudsaken är ju att DU har kul och är nöjd med vad du får ut av dina modeller!
Med den standard du bygger så TAR det lite tid!
Limma Lungt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
He70 - flytt till bildrutan...
Tack killar, för positiv respons! Fick lite extra energi av det och lyckades få färdigt Blitzen from Golden Age. Lägger ut några bilder på den i färdigt skick på bildrutan.
merlin1953packard
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Boat Transport Haul - Drag bil och Trailer
» R.V aircraft
» Volvo F6 Beaver-tail Transport
» Heavy Transport Loading - Update!!!
» Virtual Aircraft Museum
» R.V aircraft
» Volvo F6 Beaver-tail Transport
» Heavy Transport Loading - Update!!!
» Virtual Aircraft Museum