Allt säljs inom modellbygge
+5
cas
Matt_Public
MiniStuff
Janne.S
bosnafly
9 posters
Sida 1 av 1
Allt säljs inom modellbygge
Hej alla glada byggare
Har lite tråkiga nyheter och det är att jag får lägga ner byggandet helt och hållet pga min dotter har utvecklad asta,och hennes läkare har sagt att det är bäst för hennes skull att lägga ner allt,och det ska jag göra.
stor samling modeller finns till salu,en hel del verktyg,tamiyas kompressor med airbrush färger,Mig produkter wash ,påbrjade modeller stor mängd plastic card i ca A4 storlek,ca 0,5 mm,böcker,lampor,lackerings tillbehör,delar och tillbehör
Bilder kommer så småningom men det tar lite tid,så seriösa kan höra av sig,priser kommer oxå,
Sani
Har lite tråkiga nyheter och det är att jag får lägga ner byggandet helt och hållet pga min dotter har utvecklad asta,och hennes läkare har sagt att det är bäst för hennes skull att lägga ner allt,och det ska jag göra.
stor samling modeller finns till salu,en hel del verktyg,tamiyas kompressor med airbrush färger,Mig produkter wash ,påbrjade modeller stor mängd plastic card i ca A4 storlek,ca 0,5 mm,böcker,lampor,lackerings tillbehör,delar och tillbehör
Bilder kommer så småningom men det tar lite tid,så seriösa kan höra av sig,priser kommer oxå,
Sani
bosnafly
Sv: Allt säljs inom modellbygge
Mycket tråkigt att höra men helt rätt. Vad gör man inte för sina barn, jag kan gå över vatten och eld för mina o kommer alltid att göra. Hoppas det blir bättre för henne.
Markus
Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Torsk! Det var trist.
Hoppas att hon flyttar hemifrån tidigt.
Skämt åsido: fint gjort. Vi kan säkert ge prylarna nya och kärleksfulla hem.
Hoppas att hon flyttar hemifrån tidigt.
Skämt åsido: fint gjort. Vi kan säkert ge prylarna nya och kärleksfulla hem.
Matt_Public- Master of DNF
Usch, det lät inte det minsta roligt!
Men familjen får ju alltid gå först.
Läge att skaffa ett billigt hus med en vinterbonad friggebod kanske?
Max på Rebell brukar ju dessutom ta hand om begagnade samlingar.
Kan ju alltid vara en sista utväg ifall du inte blir av med rubbet.
//Christer
Men familjen får ju alltid gå först.
Läge att skaffa ett billigt hus med en vinterbonad friggebod kanske?
Max på Rebell brukar ju dessutom ta hand om begagnade samlingar.
Kan ju alltid vara en sista utväg ifall du inte blir av med rubbet.
//Christer
Senast ändrad av CAS den tis dec 20, 2011 9:01 am, ändrad totalt 1 gång
cas- Vicesheriff
Tråkigt att höra Sani!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Verligen trist att höra Sani.
Hoppas din dotters astma blir bättre.
/Bosse
Hoppas din dotters astma blir bättre.
/Bosse
Marlin
Nya bilder finns på några av saker.
tack för visat stöd alla,inte lätt att ge upp en del av sig själv men nån gång ska jag komma tillbaks.
tack för visat stöd alla,inte lätt att ge upp en del av sig själv men nån gång ska jag komma tillbaks.
bosnafly
Väldigt tråkigt att höra Sani.
Men jag förstår dig...
Hoppas att din dotter blir bättre.
Men jag förstår dig...
Hoppas att din dotter blir bättre.
Viggen
Tänkte bara att du kanske int ebehöver göra dig av med precis allt.... det kan ju dyka upp alternativ, hitta en annan bygglokal till exempel...
Det finns en hel del modellare som hyr lokaler gemensamt för att bygga eller så kan det dyka upp andra alternativ längre fram.
Talar ju bara för mig själv här men jag skulle nog inte kunna ge upp min hobby även om min dotter fick astma.... kanske inte skulle kunna sitta hemma och bygga eftersom jag inte har ett ventilerat hobbyrum men jag skulle nog försöka hitta andra vägar till att få fortsätta mitt plastberoende.
Det finns en hel del modellare som hyr lokaler gemensamt för att bygga eller så kan det dyka upp andra alternativ längre fram.
Talar ju bara för mig själv här men jag skulle nog inte kunna ge upp min hobby även om min dotter fick astma.... kanske inte skulle kunna sitta hemma och bygga eftersom jag inte har ett ventilerat hobbyrum men jag skulle nog försöka hitta andra vägar till att få fortsätta mitt plastberoende.
Janne.S- Moderator
HEJ Janne
Tanken har slagit mig,flera gånger,men eftersom då måste man planera när man ska bygga och då tyckte jag att halva nöjet försvinner.
Nya bilder finns på länken med bl a färger mm
10kr/burk
Tanken har slagit mig,flera gånger,men eftersom då måste man planera när man ska bygga och då tyckte jag att halva nöjet försvinner.
Nya bilder finns på länken med bl a färger mm
10kr/burk
bosnafly
Hej bosnafly
Oj! Den här "nyheten" är väl den hårdaste "straff" man kan få som en passionerad modellbyggare - att vara tvungen sluta med allt =(
Jag var själv drabbad av utbränning (men på mindre grad) sedan November 2010 men så visade sig att det var iaf delvis en gammal tand som påverkade så här otroligt mycket, utan att jag märkte nånting. Nu är den bort och vardagen är nästan normal igen, men jag har inte byggt under drygt ett år nu ... jag ska återbörja i 2012.
Du bor inte så fruktansvärd länge bort ifrån mig. Kan jag komma förbi en gång? För du har flera grejor som jag är intresserad i så kan vi ta en del med en gång och snacka litegrann ...
Har du kvar samma tel nummret som i September? För då hade vi haft en liten affär redan
mvh
/Jan / Käptn Kit
Oj! Den här "nyheten" är väl den hårdaste "straff" man kan få som en passionerad modellbyggare - att vara tvungen sluta med allt =(
Jag var själv drabbad av utbränning (men på mindre grad) sedan November 2010 men så visade sig att det var iaf delvis en gammal tand som påverkade så här otroligt mycket, utan att jag märkte nånting. Nu är den bort och vardagen är nästan normal igen, men jag har inte byggt under drygt ett år nu ... jag ska återbörja i 2012.
Du bor inte så fruktansvärd länge bort ifrån mig. Kan jag komma förbi en gång? För du har flera grejor som jag är intresserad i så kan vi ta en del med en gång och snacka litegrann ...
Har du kvar samma tel nummret som i September? För då hade vi haft en liten affär redan
mvh
/Jan / Käptn Kit
Käptn Kit
Liknande ämnen
» Flygmodeller och dekaler
» bilskrot säljs
» 3st WWII i 1/24 säljs
» 16st plan säljs billigt FRI FRAKT
» Volvo lastbil,mm säljs även militära saker
» bilskrot säljs
» 3st WWII i 1/24 säljs
» 16st plan säljs billigt FRI FRAKT