Rhinotaurus
+11
Hayabusa
Stefan E
Viggen
cas
Janne.S
Caverö
Joppo
Azgaron
MiniStuff
Matt_Public
SkelettetS
15 posters
Sida 2 av 3
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Rhinotaurus
Matt_Public skrev:Det anses inte fint att härmas, men vad ska man göra?Janne.S skrev:Fantastiskt snyggt!
+1 på den!
Om man ändå kunde ens härmas.....
Otroligt snyggt målat!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
tackar folk, kul att ni gillar styggelsen
dags att montera högerhanden med spjutet. hade jag haft mer tid hade jag nog byggt om vapnet till en spikklubba, gissel eller hammare eller annat krossvapen, menmen. tight som det är...
dags att montera högerhanden med spjutet. hade jag haft mer tid hade jag nog byggt om vapnet till en spikklubba, gissel eller hammare eller annat krossvapen, menmen. tight som det är...
SkelettetS
ok som vanligt dåligt med uppdateringar.
hmm... en bild på basen iallafall, vart iofs mycket jobb efter denna bilden var tagen. passade på att bryta nålen till min airbrush innan den påbörjades (fråga inte hur ) så nu blev det penselmålning till 100%...
nu är väl mrRhino monterad och allt är klart förutom pyttelite fin-lir. och fotografering då, som inte är mitt starkaste kort.
hmm... en bild på basen iallafall, vart iofs mycket jobb efter denna bilden var tagen. passade på att bryta nålen till min airbrush innan den påbörjades (fråga inte hur ) så nu blev det penselmålning till 100%...
nu är väl mrRhino monterad och allt är klart förutom pyttelite fin-lir. och fotografering då, som inte är mitt starkaste kort.
SkelettetS
Ett ångest-träsk!
Hoppas inte storpappan drar på sig urinvägsinfektion...
Också: totalfränt fnulat!
Hoppas inte storpappan drar på sig urinvägsinfektion...
Också: totalfränt fnulat!
Matt_Public- Master of DNF
tack folk! har fotat endel nu, "framkallar" bilderna (lightroom is the shit!) ikväll så förhoppningsvis kan jag ful-publicera några här senare idag
SkelettetS
ok här lite bilder som utlovats...
...nu tänker jag ta semester från måleriet ett tag... minst en vecka. om jag lyckas hålla fingrarna borta...heh
...nu tänker jag ta semester från måleriet ett tag... minst en vecka. om jag lyckas hålla fingrarna borta...heh
SkelettetS
Supersnyggt målat! Mycket tuff och cool figur och bas!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sida 2 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|