...!!! ^_^
+5
Matt_Public
cas
Janne.S
johan r
Jokkocze
9 posters
Sida 1 av 1
Sv: ...!!! ^_^
johan r skrev:Löda ihop modellen
Glöm inte lödvattnet bara.
// Johan
LOL!
Janne.S- Moderator
För lite grönt i stammarna, annars hade det sett ut som en mindre Matchbox-explosion!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Nu ska ni se att han smälter ihop gjutramarna till en Borg-kub!
Matt_Public- Master of DNF
Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad jag håller på med.
Hoppades att den helt intetsägande bilden skulle leda till lite intressanta gissningar, men så blev ju inte fallet :/
(Lödstationen var igång eftersom jag precis hade reparerat ett designfel på min joystick, och glömt stänga av den )
Hoppades att den helt intetsägande bilden skulle leda till lite intressanta gissningar, men så blev ju inte fallet :/
(Lödstationen var igång eftersom jag precis hade reparerat ett designfel på min joystick, och glömt stänga av den )
Jokkocze
Nu vet jag nästan ganska exakt vad det kanske är jag tror jag skulle kunna tänka mig att försöka mig på, kanske! För att komma igång med det måste jag dock ha ett par säten från någon bil i 1/48-ish, samt en massa styrenplast.
Ska försöka prata till mig lite överblivet från den lokala plastfirman.
Vet inte om de har något, men de säljer styrenplast och hjälper till med vakumformning, så de ska väl förhoppningsvis ha lite tunna ark liggande..
Ska försöka prata till mig lite överblivet från den lokala plastfirman.
Vet inte om de har något, men de säljer styrenplast och hjälper till med vakumformning, så de ska väl förhoppningsvis ha lite tunna ark liggande..
Jokkocze
Det händer något!
Tyvärr hade jag inte någon tur med plaststället här i stan, så jakten går vidare. (De har tydligen bytt chef där, så nu är de väldigt privatpersonsfientliga..)
Iaf, det händer som sagt något!
Jag vet ganska exakt vad jag ska göra, det kluriga är att komma fram till Hur jag ska göra det.
Ytterligare en ganska så intetsägande bild, men jag kan iaf säga att det är motordelarna samt bottenplattan som är ihopmonterade.
Hade kunnat slänga upp mina skisser för att visa vad det ska bli, men jag är sämre på att teckna än vad jag är på att scratchbygga, så jag undviker nog det..
Tyvärr hade jag inte någon tur med plaststället här i stan, så jakten går vidare. (De har tydligen bytt chef där, så nu är de väldigt privatpersonsfientliga..)
Iaf, det händer som sagt något!
Jag vet ganska exakt vad jag ska göra, det kluriga är att komma fram till Hur jag ska göra det.
Ytterligare en ganska så intetsägande bild, men jag kan iaf säga att det är motordelarna samt bottenplattan som är ihopmonterade.
Hade kunnat slänga upp mina skisser för att visa vad det ska bli, men jag är sämre på att teckna än vad jag är på att scratchbygga, så jag undviker nog det..
Jokkocze
Hmmm...
Nepp, kan inte gissa alls vad det här skall bli, men kör på bara!
Nepp, kan inte gissa alls vad det här skall bli, men kör på bara!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ska bli spännande att se vad det här blir!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|