Tamyia F-117A Nighthawk i 1/48
4 posters
Sida 1 av 1
Tamyia F-117A Nighthawk i 1/48
Den e färdig!!!!!
Kanske inte en av mina bästa byggen..men inte heller den sämsta jag hade hysfast kul när jag byggde den men jag tappade lite inspiration när det började dimpa ner massa Mirage grejer i brevlådan!
Jag e bara människa ....
Hur som haver....den öär klar nu, det har jag bestämt. och här e bilderna! (eller ja nästan färdig bomberna ska på åxå men de kommer på inom kort!)
Öppnar med en bild på en GBU-27 som den ser ut i dagsläget...
Och här kommer resten!! (noterbart är att mitt bakgrundspapper inte riktigt var tillräckligt stort. F-117 var en stor maskin!)
Det var det gott folk!
Nu ska det röjas i hobbyrummet så jag kan fortsätta med Miragen
Tack för titten!!
Kanske inte en av mina bästa byggen..men inte heller den sämsta jag hade hysfast kul när jag byggde den men jag tappade lite inspiration när det började dimpa ner massa Mirage grejer i brevlådan!
Jag e bara människa ....
Hur som haver....den öär klar nu, det har jag bestämt. och här e bilderna! (eller ja nästan färdig bomberna ska på åxå men de kommer på inom kort!)
Öppnar med en bild på en GBU-27 som den ser ut i dagsläget...
Och här kommer resten!! (noterbart är att mitt bakgrundspapper inte riktigt var tillräckligt stort. F-117 var en stor maskin!)
Det var det gott folk!
Nu ska det röjas i hobbyrummet så jag kan fortsätta med Miragen
Tack för titten!!
Janne.S- Moderator
Sv: Tamyia F-117A Nighthawk i 1/48
Mycket snyggt och välgjort Janne. Ser att man har en del kvar att lära.
Magnus
Magnus
T-34
Sv: Tamyia F-117A Nighthawk i 1/48
Tack Magnus
Fulllärd blir man aldrig....rätt som det är så är det någon som hittar på en ny teknik
Fulllärd blir man aldrig....rätt som det är så är det någon som hittar på en ny teknik
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» F-117A Nighthawk, Tamyia 1/48
» M1A1 Abrams, Tamyia 1/35
» F-117A Nighthawk, Airfix 1/72
» P-47 Thunderbolt, Tamyia 1/48
» M1A1 Abrams, Tamyia 1/35
» P-47 Thunderbolt, Tamyia 1/48
Sida 1 av 1