Grattis på födelsedagen Azgaron
+9
Caverö
MiniStuff
Azgaron
Stefan E
fowi
cas
Matt_Public
Janne.S
Admin
13 posters
Sida 1 av 1
Sv: Grattis på födelsedagen Azgaron
Ja! Länge leve Håkan. Länge och väl, dessutom.
Matt_Public- Master of DNF
Stort fyrfaldigt leve för Håkan!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack grabbar!
Hehe, dan började ju bra med att vi lyckades sätta av alarmet så att sos ringde och kollade om allt var ok. Vi var lite trötta och alarmet är knappt en månad.
Håkan
Hehe, dan började ju bra med att vi lyckades sätta av alarmet så att sos ringde och kollade om allt var ok. Vi var lite trötta och alarmet är knappt en månad.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hurra hurra hurra hurra...!!! Heja Håkan!
Hoppas din dag blir en förgylld sådan med mat (plast) dryck (lim) och allt vad det goda livet kan erbjuda!
Mrks
Hoppas din dag blir en förgylld sådan med mat (plast) dryck (lim) och allt vad det goda livet kan erbjuda!
Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Azgaron skrev:Tack grabbar!
Håkan
Grattis på födelsedagen!
MVH Moggy
Moggy
Tack allihopa!
Smörgåstårta och lite senare kaffe med Tobleronetårta, tillsammans med de närmast sörjande var rätt trevligt, och efter att gästerna gått kunde jag hämta ut ett paket med plastinnehåll på posten.
Tyvärr så ballade båda våra datorer av och är väl fortfarande inte helt 100 så bilder på paketets innehåll och diverse byggbilder får vänta tills jag fått ordning på saker å ting.
Datorn är igång nu, men allt är jättesegt och inget hände när jag kopplade in kameran. Felsökning pågår, men det får nog vänta tills imorgon.
Håkan
Smörgåstårta och lite senare kaffe med Tobleronetårta, tillsammans med de närmast sörjande var rätt trevligt, och efter att gästerna gått kunde jag hämta ut ett paket med plastinnehåll på posten.
Tyvärr så ballade båda våra datorer av och är väl fortfarande inte helt 100 så bilder på paketets innehåll och diverse byggbilder får vänta tills jag fått ordning på saker å ting.
Datorn är igång nu, men allt är jättesegt och inget hände när jag kopplade in kameran. Felsökning pågår, men det får nog vänta tills imorgon.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Grattis på födelsedagen Azgaron
» Grattis Azgaron!
» Grattis Azgaron!
» Grattis Azgaron!
» Grattis Azgaron
» Grattis Azgaron!
» Grattis Azgaron!
» Grattis Azgaron!
» Grattis Azgaron