Su76M MiniArt
+6
T-34
Kent
Jörgen.E
cas
Matt_Public
Caverö
10 posters
Sida 1 av 1
Su76M MiniArt
Ganska färdig tror jag som vanligt inte helt säker.
Inte mycket att orda om förutom att pansarplåtarna hade lite mysko passform, jag fattade inte riktigt hur det skulle gå ihop.
Kul modell med en najsig förebild som jag alltid velat bygga.
Observera att chefen inte har ngn kikare, det hände en liten olycka med den. hade klippt loss den från gjutstammen och lyfte den över flaskan med etylacetat och plums så tappade jag i den rakt i hålet så den sjunk och innan jag fick upp den så var det ingen vacker kikare. En grå geggamoja.
Inte mycket att orda om förutom att pansarplåtarna hade lite mysko passform, jag fattade inte riktigt hur det skulle gå ihop.
Kul modell med en najsig förebild som jag alltid velat bygga.
Observera att chefen inte har ngn kikare, det hände en liten olycka med den. hade klippt loss den från gjutstammen och lyfte den över flaskan med etylacetat och plums så tappade jag i den rakt i hålet så den sjunk och innan jag fick upp den så var det ingen vacker kikare. En grå geggamoja.
Caverö
Sv: Su76M MiniArt
Stenhårt!
Är den en epålett som får det att se ut som att granat-Gunnar plutar med underläppen? Om så inte är fallet är du min nya hjälte. Fräna figurer oavsett vilket.
Är den en epålett som får det att se ut som att granat-Gunnar plutar med underläppen? Om så inte är fallet är du min nya hjälte. Fräna figurer oavsett vilket.
Matt_Public- Master of DNF
Tack Mattias!
OJ va kul ha ha det är inte surläpp utan precis som du frågar epåletten som syns lite lätt som en plätt.
OJ va kul ha ha det är inte surläpp utan precis som du frågar epåletten som syns lite lätt som en plätt.
Caverö
Du är då en fin fin snabbyggare Caverö!
Det blev ju alldeles klockrent snyggt!
Det blev ju alldeles klockrent snyggt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Snyggt och välarbetat som alltid. Lagom med "dynga" under skärmarna och på banden.
Hade precis samma tanke som Matt angående "Granat-Gunnar" och underläppen.
Magnus
Hade precis samma tanke som Matt angående "Granat-Gunnar" och underläppen.
Magnus
T-34
Mycket snyggt bygge Caverö! Ser lite kul ut med killen utan kikare, som om han leker kikare med händerna. Lite som när man var barn o lekte krig i skogen med polarna...
MiniStuff- Vicesheriff
Klockrent bygge!! Fina figs, bra vädrad vagn och en riktigt fin platta! Klass-etta!
Pyret
En sådan läckerbit
Den ska jag hänga över på augustimötet när du släpat dit den
Den ska jag hänga över på augustimötet när du släpat dit den
Janne.S- Moderator
Tjusigt bygge med fina figurer och fin basplatta! Det har du gjort bra Mattias!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» En liten Valentine Miniart 1/35
» MiniArt - Nyheter!
» Bronco, MiniArt och Roden
» M3 Lee Mid Prod w interior, MiniArt, 1/35 - klar
» Avro 671 Rota Mk.1 RAF, Miniart 1/35 – Klar
» MiniArt - Nyheter!
» Bronco, MiniArt och Roden
» M3 Lee Mid Prod w interior, MiniArt, 1/35 - klar