Sökes: Styrspak till en Trumpeter 1:32 Me 262
2 posters
Sida 1 av 1
Sökes: Styrspak till en Trumpeter 1:32 Me 262
Hej alla byggare
köpte för ett bra tag sen Trumpeters Me 262A-1a (02235) på tradera (begagnad). Påbörjad. Inget målat, men en massa lösa delar bla hela sittbrunnen ilösa delar och Gunbayen ihopsatt men ej limmad som tur var.(så at jag skulle kunna måla delarn plockade jag isär den). Jag misstänker att det är jag som klantat mig, (jag har för mig att jag såg den bla de lösa delarna).
Nu hoppas jag att det finns ngn där ute med en lös som jag kan köpa.
MVH Lars-Göran "blomske"
köpte för ett bra tag sen Trumpeters Me 262A-1a (02235) på tradera (begagnad). Påbörjad. Inget målat, men en massa lösa delar bla hela sittbrunnen ilösa delar och Gunbayen ihopsatt men ej limmad som tur var.(så at jag skulle kunna måla delarn plockade jag isär den). Jag misstänker att det är jag som klantat mig, (jag har för mig att jag såg den bla de lösa delarna).
Nu hoppas jag att det finns ngn där ute med en lös som jag kan köpa.
MVH Lars-Göran "blomske"
blomske
Sv: Sökes: Styrspak till en Trumpeter 1:32 Me 262
Tjena, jag tror det är ungefär samma spak i sena Bf109:or och jag har ett gäng spakar från Hasegawas modeller där jag ofta använt "aftermarket" grejer.
Du får gärna en om du vill. Kanske behövs den modifieras lite, jag är osäker på skillnaderna...
/Anders
Du får gärna en om du vill. Kanske behövs den modifieras lite, jag är osäker på skillnaderna...
/Anders
Cpt_Farrel
Liknande ämnen
» Sökes: Cockpit mm till F4U Corsair i 1/32
» Sökes. Trumpeter P-47 Razorback 1/32
» Huv sökes till F-16 (1/48)
» Sökes: utblås till Hasegawa-109:a
» Byggsatser till FV-plan till salu (B 3 bl.a)
» Sökes. Trumpeter P-47 Razorback 1/32
» Huv sökes till F-16 (1/48)
» Sökes: utblås till Hasegawa-109:a
» Byggsatser till FV-plan till salu (B 3 bl.a)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet