IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Lennart lör jan 31 2009, 12:20

Jag tänker bygga Revells HP Victor framöver,vad behöver ändras på modellen om nu något skall ändras?
MVH Lennart

Lennart


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Azgaron lör jan 31 2009, 16:13

Kul, jag har den också, men vet tyvärr inte så mycket heller! Om jag inte missminner mig så ser väl inte luftintagen så kul ut och behöver fixas på nått vis. Antagligen lättast med skydd!
Google har fått frispatt och tillåter mig inte att gå ut på sidorna med hänvisning till att de kan vara farliga för min dator!!! Sen sitter där nån markering från AVG att webbplatsen inte utgör nått hot, men jag kommer lik förbaskat inte dit!
Jag har iaf för mig att det ska finnas byggartiklar om den här modellen. Tror tom att Jan Forsgren byggt nån version, men jag hittar inte det!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Lennart lör jan 31 2009, 16:19

Jo jag minns också att jag sett en byggartikel om den,och hade för mig att det var en hel del att ändra på.
Man får väl söka vidare .
Tack så länge/MVH Lennart

Lennart


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Janne.S lör jan 31 2009, 18:17

Ahhhh....undrar om inte den fanns med på den gamla hemsidan för IPMS GBG? Någonting som kanske Johan har liggandes någonstans i gömmorna?
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av johan r lör jan 31 2009, 18:35

Ge mig någon timme/timmar så kommer det upp en artikel om Victor, dock är det Matchbox utgåva, som Jan Forsgren har skrivit.

mvh
Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Lennart lör jan 31 2009, 19:43

Schyst,studerar den i morgon/tack så mycket.MVH Lennart

Lennart


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Janne.S lör jan 31 2009, 20:21

Undrar om inte det är en återutgiven matchbox i revellförpackning? De har ju gett ut mycket gammal matchbox tidigare.....
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Azgaron lör jan 31 2009, 23:31

Jo, det är en nyutgiven Matchbox! Lite andra dekaler bara,, men jag har dem också ifall det kniper! Smile

Då hade jag ju inte fel för mig! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av johan r sön feb 01 2009, 03:44

Nu ligger artikeln uppe på hemsidan. IPMS Göteborg under artiklar.

// Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Lennart sön feb 01 2009, 09:25

Tack så väldigt mycket/MVH Lennart A

Lennart


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Azgaron sön feb 01 2009, 13:38

Ja, tack för artikeln Johan!
Den kan ju komma väl till pass nångång framåt!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv?? Empty Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet