HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??
4 posters
Sida 1 av 1
HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??
Jag tänker bygga Revells HP Victor framöver,vad behöver ändras på modellen om nu något skall ändras?
MVH Lennart
MVH Lennart
Lennart
Sv: HP Victor bygge ,vad är fel på modellen osv??
Kul, jag har den också, men vet tyvärr inte så mycket heller! Om jag inte missminner mig så ser väl inte luftintagen så kul ut och behöver fixas på nått vis. Antagligen lättast med skydd!
Google har fått frispatt och tillåter mig inte att gå ut på sidorna med hänvisning till att de kan vara farliga för min dator!!! Sen sitter där nån markering från AVG att webbplatsen inte utgör nått hot, men jag kommer lik förbaskat inte dit!
Jag har iaf för mig att det ska finnas byggartiklar om den här modellen. Tror tom att Jan Forsgren byggt nån version, men jag hittar inte det!
Håkan
Google har fått frispatt och tillåter mig inte att gå ut på sidorna med hänvisning till att de kan vara farliga för min dator!!! Sen sitter där nån markering från AVG att webbplatsen inte utgör nått hot, men jag kommer lik förbaskat inte dit!
Jag har iaf för mig att det ska finnas byggartiklar om den här modellen. Tror tom att Jan Forsgren byggt nån version, men jag hittar inte det!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Jo jag minns också att jag sett en byggartikel om den,och hade för mig att det var en hel del att ändra på.
Man får väl söka vidare .
Tack så länge/MVH Lennart
Man får väl söka vidare .
Tack så länge/MVH Lennart
Lennart
Ahhhh....undrar om inte den fanns med på den gamla hemsidan för IPMS GBG? Någonting som kanske Johan har liggandes någonstans i gömmorna?
Janne.S- Moderator
Ge mig någon timme/timmar så kommer det upp en artikel om Victor, dock är det Matchbox utgåva, som Jan Forsgren har skrivit.
mvh
Johan
mvh
Johan
johan r
Schyst,studerar den i morgon/tack så mycket.MVH Lennart
Lennart
Undrar om inte det är en återutgiven matchbox i revellförpackning? De har ju gett ut mycket gammal matchbox tidigare.....
Janne.S- Moderator
Jo, det är en nyutgiven Matchbox! Lite andra dekaler bara,, men jag har dem också ifall det kniper!
Då hade jag ju inte fel för mig!
Håkan
Då hade jag ju inte fel för mig!
Håkan
Ja, tack för artikeln Johan!
Den kan ju komma väl till pass nångång framåt!
Håkan
Den kan ju komma väl till pass nångång framåt!
Håkan
Liknande ämnen
» Ingen som har den modellen?
» A1 Skyraider 1:48 TAMIYA - Första modellen klar 20 år!
» K: Tankningskapslar från 1/72 Handley Page Victor K2 och/eller KC-135 Stratotanker
» JS-2 bygge
» Airfix 1/72 B-29-bygge!
» A1 Skyraider 1:48 TAMIYA - Första modellen klar 20 år!
» K: Tankningskapslar från 1/72 Handley Page Victor K2 och/eller KC-135 Stratotanker
» JS-2 bygge
» Airfix 1/72 B-29-bygge!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet