Grattis CAS!
+6
Janne.S
Caverö
Marlin
Warsawpact
cas
Matt_Public
10 posters
Sida 1 av 1
Grattis CAS!
Låtom oss hylla Christer en smula, det tål han nog trots att han uppnått en aktningsvärd åder!
Hoppas att dagen blir god och glad med tårta och choklad, eller vad du nu föredrar...
Hoppas att dagen blir god och glad med tårta och choklad, eller vad du nu föredrar...
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grattis CAS!
Tack Matt!
Choklad är ju bra mot stroke säges det ju, och det kan vi gamlingar behöva skydda oss mot!
För säkerhetsskull skall jag försöka komma iväg på "sopplunch med tårtbuffé" på Steinbrenner & Nyberg idag
Choklad är ju bra mot stroke säges det ju, och det kan vi gamlingar behöva skydda oss mot!
För säkerhetsskull skall jag försöka komma iväg på "sopplunch med tårtbuffé" på Steinbrenner & Nyberg idag
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Bra där! Soppa är lättuggat.
Också: glöm inte att posta bilder på högen med presenter.
Jag hoppas då att det blir en hel hög...
Också: glöm inte att posta bilder på högen med presenter.
Jag hoppas då att det blir en hel hög...
Tack för gratulationerna!
Min lilla firma som jag jobbar på firar det dessutom med att lansera en ny lastbil idag till min ära!
Min lilla firma som jag jobbar på firar det dessutom med att lansera en ny lastbil idag till min ära!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
MiniStuff- Vicesheriff
Tack för gratulationerna!
Nu har jag varit och ätit soppa och 6 olika bitar smaskig tårta!
Hur skall man toppa detta tro?
Nu har jag varit och ätit soppa och 6 olika bitar smaskig tårta!
Hur skall man toppa detta tro?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack så mycket!
Min kära familj ger mig inga modeller, trots att jag skriver ner exakt vad det är jag vill ha, men jag fick iaf lite mer Peter F Hamilton böcker! Hösten är räddad! (eller ja, september ut åtminstone)
Matt, nästa modell jag startar blir en Gelbnase Emil, det har vi ju kommit överens om!
Min kära familj ger mig inga modeller, trots att jag skriver ner exakt vad det är jag vill ha, men jag fick iaf lite mer Peter F Hamilton böcker! Hösten är räddad! (eller ja, september ut åtminstone)
Matt, nästa modell jag startar blir en Gelbnase Emil, det har vi ju kommit överens om!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Och ändå så frågar du...cas skrev:Matt, nästa modell jag startar blir en Gelbnase Emil, det har vi ju kommit överens om!
Sci-Fi är för övrigt aldrig fel.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|