Japp. Fick ett paket.
3 posters
Sida 1 av 1
Japp. Fick ett paket.
Den kom tillslut.
Check it out., ni ser från vem
nu ska det öppnas.
Nya rutor till min BF110G-4 Eduard Weeken Edition, som gjorde ett stopp i bygget för 4 månader sedan , skar mig illa i fingret då jag maskade, (4mm djupt i fingret m en skalpell) och rutan sprack i samma veva ,HLVTTE vad det blödde o ONT så in i fan hahaha, vuxen man e man. "first blood" så att säga då jag sparkade igång rätt nyligen med modellbyggandet efter 19år hahaha (en annan tråd om detta), men kommer att dra en ny tråd med denna då jag upptar m byggandet av min BF110G4 Nattjakt.
Over and out
/Juha
Check it out., ni ser från vem
nu ska det öppnas.
Nya rutor till min BF110G-4 Eduard Weeken Edition, som gjorde ett stopp i bygget för 4 månader sedan , skar mig illa i fingret då jag maskade, (4mm djupt i fingret m en skalpell) och rutan sprack i samma veva ,HLVTTE vad det blödde o ONT så in i fan hahaha, vuxen man e man. "first blood" så att säga då jag sparkade igång rätt nyligen med modellbyggandet efter 19år hahaha (en annan tråd om detta), men kommer att dra en ny tråd med denna då jag upptar m byggandet av min BF110G4 Nattjakt.
Over and out
/Juha
Mal
Sv: Japp. Fick ett paket.
Oooh, nattjaktskärra!
Skall kika mycket noga ifall jag får för mig att starta den där Eduard 110C som jag har liggande =)
Skall kika mycket noga ifall jag får för mig att starta den där Eduard 110C som jag har liggande =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Nu kryper det fram, minsann.cas skrev:Skall kika mycket noga ifall jag får för mig att starta den där Eduard 110C som jag har liggande. =)
Du är nog minst lika Luftwafflig som jag när det kommer till kritan.
Edit: Nachtjäger, va? Mumsigt!
Matt_Public- Master of DNF
Kan säga en sak om Eduard. jäklar vad snabba de är med sin support,
Det bara rullade på en vecka senare hade jag rätt delar.
Kommer inte skära mig i fingret, kommer använda mig av en bättre maskerings teknik
Det bara rullade på en vecka senare hade jag rätt delar.
Kommer inte skära mig i fingret, kommer använda mig av en bättre maskerings teknik
Mal
Liknande ämnen
» Japp....Racoon....
» Japp...Datorer kan sluta sina liv på vissa sätt....
» MiG-25-paket (nytt pris)
» Ett paket från Farbror Matt
» F-4F Phantom, Paket ifrån Christer
» Japp...Datorer kan sluta sina liv på vissa sätt....
» MiG-25-paket (nytt pris)
» Ett paket från Farbror Matt
» F-4F Phantom, Paket ifrån Christer
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|