BRONCO - British 25pdr SP 'Bishop' 1:35
4 posters
Sida 1 av 1
BRONCO - British 25pdr SP 'Bishop' 1:35
Hej forumet!
Efter att ha byggt en del begagnad pansar 1:72 från obskyra tillverkare har jag gett mig på en Biskop från Bronco. Det är väldigt många delar och på intranets har bygget fått kritik för att ha för många delar. Jag tror dock inte på att det kan bli för många delar (förutom där i slutet när man faktiskt vill bli färdig). Det är roligt att få bygga även insida igen. Senast jag byggde insida var när jag gav mig på den amerikanska M3 Lee. Till det här bygget tänkte jag ta det "lite" lugnare med skiten, även om den här också slåss i öknen.
Efter att ha byggt en del begagnad pansar 1:72 från obskyra tillverkare har jag gett mig på en Biskop från Bronco. Det är väldigt många delar och på intranets har bygget fått kritik för att ha för många delar. Jag tror dock inte på att det kan bli för många delar (förutom där i slutet när man faktiskt vill bli färdig). Det är roligt att få bygga även insida igen. Senast jag byggde insida var när jag gav mig på den amerikanska M3 Lee. Till det här bygget tänkte jag ta det "lite" lugnare med skiten, även om den här också slåss i öknen.
Senast ändrad av olek den sön dec 02 2012, 20:52, ändrad totalt 1 gång
olek
Sv: BRONCO - British 25pdr SP 'Bishop' 1:35
Kul objekt och det är trevligt med lite öppet så man ser det gottiga inuti.
Caverö
Sv: BRONCO - British 25pdr SP 'Bishop' 1:35
Amen!Caverö skrev:[…] trevligt med lite öppet, så man ser det gottiga inuti.
Matt_Public- Master of DNF
Liknande ämnen
» British SAS jeep - Tamiya 1/35
» Min Brittiska 25pdr klar
» Brittisk 25Pdr fältkanon Tamiya
» Morris Quad tractor & 25pdr gun, Italeri 1/72
» British universal carrier mk.II
» Min Brittiska 25pdr klar
» Brittisk 25Pdr fältkanon Tamiya
» Morris Quad tractor & 25pdr gun, Italeri 1/72
» British universal carrier mk.II
Sida 1 av 1