Sunk-kyffet
+2
Viggen
cas
6 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Sunk-kyffet
Jag satt och gnuggade bort sprucken primer från min Demon då det slog mig, Fy F-N vad här ser ut!
Jag har nog inte städat alls sen jag flyttade in i skrubben får sisådär 2 år sen
Sprutboxens beskaffenhet kan ju vara en förklaring varför finishen inte är så perfekt nuförtiden...
Några timmar senare, och rejält med lösningsmedel av alla de slag, så ser jag faktiskt bordet igen, och spruboxen var visst blå
Nå, nu är jag nog beredd på ett Eagle-race + Matchboxbygge!
Jag har nog inte städat alls sen jag flyttade in i skrubben får sisådär 2 år sen
Sprutboxens beskaffenhet kan ju vara en förklaring varför finishen inte är så perfekt nuförtiden...
Några timmar senare, och rejält med lösningsmedel av alla de slag, så ser jag faktiskt bordet igen, och spruboxen var visst blå
Nå, nu är jag nog beredd på ett Eagle-race + Matchboxbygge!
cas- Vicesheriff
Sv: Sunk-kyffet
Ja ibland så behöver man även städa lite hehe..
Måste ta och bygga nån bra sprutbox vi får se hur det blir med den saken..
Måste ta och bygga nån bra sprutbox vi får se hur det blir med den saken..
Viggen
Titta! En Hellcat!
Också: hmm, dags att dammtorka sprutbänken...
Också: hmm, dags att dammtorka sprutbänken...
Matt_Public- Master of DNF
Know the feeling. Fast det spelar ju fan ingen roll hur mycket man dammar. Efter en dag är det ju lika dammigt igen...
linusorn
Där sa du ett sanningens ord! Hyllan med bortglömda/avstannade byggen ser inte rolig ut alls
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Säkert en inte allt för ovanlig syn i hobbyrummen. Även om ja själv har blivit en aningens bättre på att hålla ordning.
Kent
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet