IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av Janne.S sön feb 15 2009, 20:21

Tänkte jag kunde länka till de fina bilderna Johan tog i fredags Very Happy Där Chrilles feta T-80 e första bild!

Februarimötet


Senast ändrad av Janne.S den sön feb 15 2009, 21:04, ändrad totalt 1 gång
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av Azgaron sön feb 15 2009, 20:58

Mycket fina bilder och modeller!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av Gigabyte mån feb 16 2009, 10:14

Många fina modeller att vila ögonen på .
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av Viggen mån feb 16 2009, 19:15

Ja de var många fina byggen där Smile
Viggen
Viggen


Till överst på sidan Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av merlin1953packard mån feb 16 2009, 21:33

Det var en fin svit med bilder! Till och med några av mina egna mediokra alster fanns med. Det är sådant som kan "massera" egot till nya stordåd i styrenens tecken!/BL
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av Janne.S mån feb 16 2009, 22:00

åja, så mediokra tycker jag inte dom är....på sin höjd kan du träna upp målandet men byggandet är klanderfritt, du lägger ner bra mycket mer omsorg i byggandet än vad jag gör och det syns på dina modeller!

Vi har alla våra styrkor och svagheter, jag är en fena på att måla men tämligen medelmåttig som byggare (för det tycker jag är det tråkigaste) sedan har andra sina styrkor i byggandet för det är vad de uppskattar med hobbyn. Härligt med en hobby som passar så många smaker va?

Limma lugnt!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte Empty Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet