Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte
5 posters
Sida 1 av 1
Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte
Tänkte jag kunde länka till de fina bilderna Johan tog i fredags Där Chrilles feta T-80 e första bild!
Februarimötet
Februarimötet
Senast ändrad av Janne.S den sön feb 15 2009, 21:04, ändrad totalt 1 gång
Janne.S- Moderator
Sv: Bilder från IPMS Göteborgs Februarimöte
Mycket fina bilder och modeller!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Det var en fin svit med bilder! Till och med några av mina egna mediokra alster fanns med. Det är sådant som kan "massera" egot till nya stordåd i styrenens tecken!/BL
merlin1953packard
åja, så mediokra tycker jag inte dom är....på sin höjd kan du träna upp målandet men byggandet är klanderfritt, du lägger ner bra mycket mer omsorg i byggandet än vad jag gör och det syns på dina modeller!
Vi har alla våra styrkor och svagheter, jag är en fena på att måla men tämligen medelmåttig som byggare (för det tycker jag är det tråkigaste) sedan har andra sina styrkor i byggandet för det är vad de uppskattar med hobbyn. Härligt med en hobby som passar så många smaker va?
Limma lugnt!
Vi har alla våra styrkor och svagheter, jag är en fena på att måla men tämligen medelmåttig som byggare (för det tycker jag är det tråkigaste) sedan har andra sina styrkor i byggandet för det är vad de uppskattar med hobbyn. Härligt med en hobby som passar så många smaker va?
Limma lugnt!
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» Bilder från IPMS Göteborgs Augustimöte
» Bilder från IPMS Göteborgs Majmöte
» Bilder från IPMS Göteborgs månadsmöte Januari 2009
» IPMS Göteborgs månadsmöte den 9 Maj
» Uppgradering av IPMS Göteborgs hemsida
» Bilder från IPMS Göteborgs Majmöte
» Bilder från IPMS Göteborgs månadsmöte Januari 2009
» IPMS Göteborgs månadsmöte den 9 Maj
» Uppgradering av IPMS Göteborgs hemsida