F-117A - Revell 1/144 - Färdig!
4 posters
Sida 1 av 1
F-117A - Revell 1/144 - Färdig!
Sådär, en liten F-117 i 1/144 klar!
Jag har Airfix i 1/72 som jag tänkte ge mig på sen!
Håkan
Jag har Airfix i 1/72 som jag tänkte ge mig på sen!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: F-117A - Revell 1/144 - Färdig!
Det blev bra det där !
Men nu när du ska ge dej på en i 1/72 så måste du ju göra en i 1/48 och en i 1/32 också
Jocke
Men nu när du ska ge dej på en i 1/72 så måste du ju göra en i 1/48 och en i 1/32 också
Jocke
JOooCKE
Tack Jocke!
Jo, det hade varit kul, och är en del av mitt mål med byggandet, att bygga så många plan som möjligt i minst tre skalor om det går! Vissa plan finns ju tom i 1/24! Hade varit kul att ställa dem sida vid sida!
Finns den i 1/32? Tänkte se om jag kan hitta den i 1/48 till ett vettigt pris!
Håkan
Jo, det hade varit kul, och är en del av mitt mål med byggandet, att bygga så många plan som möjligt i minst tre skalor om det går! Vissa plan finns ju tom i 1/24! Hade varit kul att ställa dem sida vid sida!
Finns den i 1/32? Tänkte se om jag kan hitta den i 1/48 till ett vettigt pris!
Håkan
Hej !
ja , jag vet att italeri har/haft en i 1/32 , men jag vet inte om den tillverkas längre
EDIT:
här är en bild på den kartongen...
ja , jag vet att italeri har/haft en i 1/32 , men jag vet inte om den tillverkas längre
EDIT:
här är en bild på den kartongen...
JOooCKE
Snyyggt Håkan! Du fick bra liv i den lille
Jodå, och Tamyia har den åxå.... har ett vagt minne att jag sett en sådan låda, men det kan röra sig om samma model som är omboxad.....när jag googlar så ser jag bara Testor/Italeri.....
I 1/48 så har många fabrikat gjort den, kanske den bästa är Tamyias men sedan har du academy, Revellogram och Italeri som åxå gjort den.
Jodå, och Tamyia har den åxå.... har ett vagt minne att jag sett en sådan låda, men det kan röra sig om samma model som är omboxad.....när jag googlar så ser jag bara Testor/Italeri.....
I 1/48 så har många fabrikat gjort den, kanske den bästa är Tamyias men sedan har du academy, Revellogram och Italeri som åxå gjort den.
Janne.S- Moderator
Tack Janne och Giga!
Kul att ni gillade den!
Jag får ta och kolla lite närmare på det här med fler skalor på den här! Borde ju inte vara helt omöjligt att få tag i tycker jag!
Jocke, ska jag tolka bilden så att du vet att de gjort en för att du har en i din ägo?!
Håkan
Kul att ni gillade den!
Jag får ta och kolla lite närmare på det här med fler skalor på den här! Borde ju inte vara helt omöjligt att få tag i tycker jag!
Jocke, ska jag tolka bilden så att du vet att de gjort en för att du har en i din ägo?!
Håkan
hej , nej tyvär inte skulle vilja ha en men jag snodde den här bilden från google så att du skulle veta hur den såg ut
JOooCKE
Ok, det var ju synd!
Håkan
Håkan
Liknande ämnen
» F-117A - Revell 1/144
» Dornier Do. X, Revell 1/144, FÄRDIG
» Messerschmitt Bf109G-2 (-6), Revell 1/32, FÄRDIG
» Tamyia F-117A Nighthawk i 1/48
» F-117A Nighthawk, Airfix 1/72