Aoshima's 1/24 D1GP Silvia S-15 Drift Car.
+5
Janne.S
T-34
Azgaron
JOooCKE
Warsawpact
9 posters
Sida 1 av 1
Aoshima's 1/24 D1GP Silvia S-15 Drift Car.
Efter att ha varit klar ett bra tag så tänkte jag att det är dags att slänga upp lite bildet på den nu när jag börjat på D1GP bil nr 2.
Så här är bilderna på den helt komplett fädiga skapelsen, Team HKS / GENKI Nissan Silvia S-15 .
Så här är bilderna på den helt komplett fädiga skapelsen, Team HKS / GENKI Nissan Silvia S-15 .
Warsawpact- Starwarsviritous
Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Silvia S-15 Drift Car.
vihi Snyggt !
när kommer bilder på det nya bygget då ?
Jocke
när kommer bilder på det nya bygget då ?
Jocke
JOooCKE
Mycket snyggt bygge Christian!
Ser ut som att du haft en hel del jobb med att sätta dit dekaler!
Håkan
Ser ut som att du haft en hel del jobb med att sätta dit dekaler!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Det var riktigt snyggt och förstår att du haft en del jox med dekalerna som blev mycket bra. (Är nog inget för mej, jag har fullt upp att få dit ett tornnummer på en halvskitig pansarvagn )
Magnus
Magnus
T-34
Dom fälgarna blev ju riktigt bra till sist!!!!!! Riktigt läcker kärra.....fast den e japansk
Bra jobbat!
Bra jobbat!
Janne.S- Moderator
Tack allihopa
Dekalerna tog lååång tid och mycket petande och liraknde men det var samtidigt ytterst kul att göra.
Dock så var det de gula fälgarna som satte käppa i hjulen, nästan bokstavligen. Jag hade grundat de två ljusröda fälgarna med en grov grå sedan med några klarvita lager innan jag sprutade på den gula Tamiya färgen men till min förvåning så blev det en blåtonig färg...inte en grönaktig som bruka finnas i gul färg. Det löste sig då jag mixtrade ihop en liten cocktail av Valejo Bright Yellow och Tamiyas klargula färg.
Har börjat på en ny D1GP bil som också är en Nissan Silvia S-15 men en knallgrön sådan som är från Team KEI OFFICE...och dekalarket är en direkt mardrömms flashback till det extremt välfyllda dekalark som jag fick i min FineMolds Delta-7 Star Wars kit.....jag får en riktigt djup norrlandsångest bara jag slänger en blick på arket.
Den kommer att bli ett gediget pedantbygge...men jag bävar inför dekalerna.
Kommer även att försöka få Kempe till att få tag in Team Samurais nya superhottade, super snygga, Subaru Legacy B-Spec DriftU Modify som de skall börja köra med i år. ( Fy f@@@@n vad snygg den är!!!)
Dekalerna tog lååång tid och mycket petande och liraknde men det var samtidigt ytterst kul att göra.
Dock så var det de gula fälgarna som satte käppa i hjulen, nästan bokstavligen. Jag hade grundat de två ljusröda fälgarna med en grov grå sedan med några klarvita lager innan jag sprutade på den gula Tamiya färgen men till min förvåning så blev det en blåtonig färg...inte en grönaktig som bruka finnas i gul färg. Det löste sig då jag mixtrade ihop en liten cocktail av Valejo Bright Yellow och Tamiyas klargula färg.
Har börjat på en ny D1GP bil som också är en Nissan Silvia S-15 men en knallgrön sådan som är från Team KEI OFFICE...och dekalarket är en direkt mardrömms flashback till det extremt välfyllda dekalark som jag fick i min FineMolds Delta-7 Star Wars kit.....jag får en riktigt djup norrlandsångest bara jag slänger en blick på arket.
Den kommer att bli ett gediget pedantbygge...men jag bävar inför dekalerna.
Kommer även att försöka få Kempe till att få tag in Team Samurais nya superhottade, super snygga, Subaru Legacy B-Spec DriftU Modify som de skall börja köra med i år. ( Fy f@@@@n vad snygg den är!!!)
Jösses! Du får sluta injicera sushi! du blir så konstig då
Janne.S- Moderator
SNYYYYGGGTTTT!!!!!
Bara så himla läcker!
Stefan
Bara så himla läcker!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Hur läcker som helst!
En riktig färgklick som lyser upp i mörkret.
Racingbilar gör sig riktigt bra med alla dekaler och kromade detaljer.
Grattis till ett lyckat bygge och ser fram emot nästa!
// Johan
En riktig färgklick som lyser upp i mörkret.
Racingbilar gör sig riktigt bra med alla dekaler och kromade detaljer.
Grattis till ett lyckat bygge och ser fram emot nästa!
// Johan
johan r
Tack grabbar för de vänliga kommentarerna
Genki's S-15 ser lite malplace ut i hyllan då den röda blaffan lyser upp rejält jämte de dunkla, gröna Sovjetiska tanksen.
Är precis hemkommen från Öland så nu skall jag lägga i turbon och blåsa på med bygge nr 2, Team KEI OFFICE snorgröna S-15 killer machine.
Genki's S-15 ser lite malplace ut i hyllan då den röda blaffan lyser upp rejält jämte de dunkla, gröna Sovjetiska tanksen.
Är precis hemkommen från Öland så nu skall jag lägga i turbon och blåsa på med bygge nr 2, Team KEI OFFICE snorgröna S-15 killer machine.
Apsnygg ride, grymma dekaler och snygga fälgar.
Caverö
Jösses vad dekaler, jag hade blivit tokig. Görläcker!!
MagnusE
Liknande ämnen
» Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia
» Aoshimas D1 Grand Prix kits sökes.
» Aoshima's 1/24 D1 GP HKS Hiper Silvia RS-2
» Aoshima's 1/24 D1GP Team Samurai Project FC3S RX-7
» Aoshimas D1 Grand Prix kits sökes.
» Aoshima's 1/24 D1 GP HKS Hiper Silvia RS-2
» Aoshima's 1/24 D1GP Team Samurai Project FC3S RX-7
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet