Mariestad 2009
+3
Janne.S
JOooCKE
T-34
7 posters
Sida 1 av 1
Sv: Mariestad 2009
fina bilder !
Jag gillade specielt ferdinanden eller elefanten ser inte vilken det är... när den här kört in i huset
Jag gillade specielt ferdinanden eller elefanten ser inte vilken det är... när den här kört in i huset
JOooCKE
Oj så mycket fina bilder!!! Högklassiga byggen...synd att man inte kunde ta sig tid att åka dit
Janne.S- Moderator
Fina bilder som sagt!
Jag missade tyvärr att delta som jag hade tänkt! Får väl hoppas att det inte strular till sig nästa år!
Håkan
Jag missade tyvärr att delta som jag hade tänkt! Får väl hoppas att det inte strular till sig nästa år!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tusan också, jag missade helt klart ett trevligt arrangemang.
Tyvärr körde det ihop sig på hemmaplan och jag kunde inte komma iväg, men nästa år skall jag försöka komma.
Riktigt trevliga bilder!
Hur hade ni det på byggträffen?
//Johan
Tyvärr körde det ihop sig på hemmaplan och jag kunde inte komma iväg, men nästa år skall jag försöka komma.
Riktigt trevliga bilder!
Hur hade ni det på byggträffen?
//Johan
johan r
Jag vet inte hur det var på byggträffen, jag var inte där. Kanske nån annan på forumet som var där?
Magnus
Magnus
T-34
Fina bilder! Trevligt! Ibland så har ju någon annan tagit ett bättre foto eller kanske en bra närbild på något som man själv missat, så det är alltid lika spännande att titta även på andras bilder trots att man själv var där.
SwedishMick
Både Modellbyggarträffen hos Modellhuset Liden i Mariestad och Bygghelg #4 som arrangerades av IPMS-Skaraborg och Modellbygge iFokus var mycket trevliga! Mycket folk och trevligt folk och naturligtvis mycket pratande och diskuterande. Samt fotande och studerande av alla byggen.
Åtminstone jag ser redan fram emot nästa års kombinerade arrangemang! Tack ska ni ha för de fina arrangemangen!
Och för de som vill se fler bilder och läsa kommentarer så kommer det snart att börja dyka upp trådar inne på Modellbygge iFokus. Trådar både om Lidens Modellbyggarträff och från bygghelgen utanför Skövde. Deltagarna från bygghelgen har väl inte hunnit sortera alla bilder ännu, men det dyker snart upp. Själv kom jag hem lite efter 18, och då har jag inte långt att åka, men ska se om jag hinner med något under kvällen.
Modellbygge iFokus
http://www.modellbygge.ifokus.se
Åtminstone jag ser redan fram emot nästa års kombinerade arrangemang! Tack ska ni ha för de fina arrangemangen!
Och för de som vill se fler bilder och läsa kommentarer så kommer det snart att börja dyka upp trådar inne på Modellbygge iFokus. Trådar både om Lidens Modellbyggarträff och från bygghelgen utanför Skövde. Deltagarna från bygghelgen har väl inte hunnit sortera alla bilder ännu, men det dyker snart upp. Själv kom jag hem lite efter 18, och då har jag inte långt att åka, men ska se om jag hinner med något under kvällen.
Modellbygge iFokus
http://www.modellbygge.ifokus.se
SwedishMick
Ja, vi saknade dig, men det är ju inte alltid som allting klaffar. Hoppas vi ses åtminstone till hösten i alla fall!Azgaron skrev:Jag missade tyvärr att delta som jag hade tänkt! Får väl hoppas att det inte strular till sig nästa år!
SwedishMick
Liknande ämnen
» Modellbyggarträff i Mariestad
» Mariestad 28 feb
» Modellbyggarträffen 2009
» Mariestad 2010
» Bilder från Modellbyggarträffen i Mariestad
» Mariestad 28 feb
» Modellbyggarträffen 2009
» Mariestad 2010
» Bilder från Modellbyggarträffen i Mariestad
Sida 1 av 1