Säljes alt. Bytes: Tamiya M10 och KV-1 i 1:48
Sida 1 av 1
Säljes alt. Bytes: Tamiya M10 och KV-1 i 1:48
Jag säljer alternativt byter två 1:48 Tamiya-byggsatser i så gott som nyskick (kartongerna är öppnade men allting ligger fortfarande i originalplastpåsarna).
När jag köpte dem i höstas hade jag tänkt att börja bygga i skala 1:48, men efter mycket om och men har jag bestämt mig för att fortsätta bygga i skala 1:16. Vid köptillfället betalde jag 360:- för båda två i butik, vilket var ungefär vad jag hade fått betala om jag hade beställt de via internet plus frakt. Därför begär jag 200:- för båda två alt. 100:- per byggsats. Modellerna kan avhämtas om någon har vägarna förbi där jag bor.
Byter gör jag mot bilmodeller från 1930- och 1940-talen i skala 1:16 i gott skick.
Skicka mig PM om du är intresserad!
Mvh
När jag köpte dem i höstas hade jag tänkt att börja bygga i skala 1:48, men efter mycket om och men har jag bestämt mig för att fortsätta bygga i skala 1:16. Vid köptillfället betalde jag 360:- för båda två i butik, vilket var ungefär vad jag hade fått betala om jag hade beställt de via internet plus frakt. Därför begär jag 200:- för båda två alt. 100:- per byggsats. Modellerna kan avhämtas om någon har vägarna förbi där jag bor.
Byter gör jag mot bilmodeller från 1930- och 1940-talen i skala 1:16 i gott skick.
Skicka mig PM om du är intresserad!
Mvh
Hauptmann
Liknande ämnen
» Säljes/Bytes: GWH 1/48 F-15B/D
» Säljes eller bytes, Kittyhawk 1/48 JAS 39A/C Gripen
» Några tokprojekt säljes eller bytes.
» Säljes eller bytes: El Alamein Sherman (Dragon) - Ny - 250 kr
» Säljes: Tamiya M-51
» Säljes eller bytes, Kittyhawk 1/48 JAS 39A/C Gripen
» Några tokprojekt säljes eller bytes.
» Säljes eller bytes: El Alamein Sherman (Dragon) - Ny - 250 kr