IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Finns det fler modellbyggare i Jönköpingstrakten att dela intresset med?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Finns det fler modellbyggare i Jönköpingstrakten att dela intresset med? Empty Finns det fler modellbyggare i Jönköpingstrakten att dela intresset med?

Inlägg av Hauptmann tis mar 19 2013, 20:29

Gissar att detta passar in bäst under Off Topic...annars får någon moderator förpassa ämnet dit det hör hemma.

Då jag inte har så mycket tid och möjligheter att delta på era månadsmöten i Gbg-området pga. familj och annat, så undrar jag om det finns några andra modellbyggare här i forumet som också bor i närheten av Vätterns Pärla, eller Smålands Jerusalem som det också är känt som, nämligen Jönköping och också vill försöka träffas och diskutera plastmodellbygge resp. bygga tillsammans när tid och familj tillåter? På så sätt kanske man kan lära av varandra på ett annat sätt än att bara läsa i ett forum och posta bilder m.m.?

Jag bygger numera i de störra skalorna - 1:16 - men har även tidigare genom åren byggt flygplan i 1:72 och pansar i 1:35.

Skicka mig i såna fall ett PM så hör jag gärna av mig.

Hauptmann
Hauptmann
Hauptmann


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet