Space Marine Cybot
+5
Janne.S
Jörgen.E
Kent
Matt_Public
SkelettetS
9 posters
Sida 1 av 1
Space Marine Cybot
Var visst "ett tag" sedan jag postade nått här. här är lite bilder på senaste iallafall, en space marine dreadnought. tanken var att måla något så utanför comfort zone som möjligt, och eftersom jag målar mest mörka, muskulösa odöingar så föll lotten på en robot, målad i SENMM (Sky/Earth non metalic metal), alltså den ska se mer eller mindre kromad ut...
det känns lite jobbigt att motivationen tagit slut nu bara! en arm kvar... kanske bortskjuten?
planen är att få med denna till Stockholm om två veckor. lär bli tight...
det känns lite jobbigt att motivationen tagit slut nu bara! en arm kvar... kanske bortskjuten?
planen är att få med denna till Stockholm om två veckor. lär bli tight...
SkelettetS
Sv: Space Marine Cybot
Coolt!
Lite Joe Tomaszewski-feeling över metallen.
Också: Helsike vilket jobb.
Lite Joe Tomaszewski-feeling över metallen.
Också: Helsike vilket jobb.
Matt_Public- Master of DNF
Fantastisk!
Vilken tung metallkänsla du fått fram!
SUPERSNYGGT!
Stefan
Vilken tung metallkänsla du fått fram!
SUPERSNYGGT!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
tackar folk! grundade sista armen igår, kan säga att den inte direkt känns spännande att måla tur man har en deadline, annars hade det nog aldrig blivigt klart...
SkelettetS
Super nice!
Frågan är om jag ens skall bry mig om att ta med en figur till den klassen i år...
/Markus
Frågan är om jag ens skall bry mig om att ta med en figur till den klassen i år...
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Nån måste väl bli sist Markus?
Men herrejösses vad snygg den där Cyboten är!
Kämpa på , den måste få bli klar!
Men herrejösses vad snygg den där Cyboten är!
Kämpa på , den måste få bli klar!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:Nån måste väl bli sist Markus?
...
Sant Christer, tänkte inte ens på det.
MiniStuff- Vicesheriff
Tackar
hah. positivt tänkande här va? klart du ska ta med dem Markus, alltid kul att se vad andra pysslat med!
fixat med horisonter på sista armen nu iallafall, borde nog hinna klart om inte Murphy sätter några käppar i hjulet
hah. positivt tänkande här va? klart du ska ta med dem Markus, alltid kul att se vad andra pysslat med!
fixat med horisonter på sista armen nu iallafall, borde nog hinna klart om inte Murphy sätter några käppar i hjulet
SkelettetS
ja fanken, gjorde klart de sista detaljerna igår, just in time booo
lite rosor på basen
och lite rök...
kommer väl bilder på hela kalaset inom kort, dock inget jag kommer försöka mig på. jag har gett upp det och låter en mer fotointresserad vän göra det i fortsättnigen
lite rosor på basen
och lite rök...
kommer väl bilder på hela kalaset inom kort, dock inget jag kommer försöka mig på. jag har gett upp det och låter en mer fotointresserad vän göra det i fortsättnigen
SkelettetS
Hur i hela friden gjorde du röken?
Snyggt är det!
Snyggt är det!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
tackar
röken är öron-topps som jag dragit ut och penslat med vattnat trälim nog det bästa alernativet jag kommit på änsålänge vad gäller rök. svårt att få bort känslan att det är just bomull...
röken är öron-topps som jag dragit ut och penslat med vattnat trälim nog det bästa alernativet jag kommit på änsålänge vad gäller rök. svårt att få bort känslan att det är just bomull...
SkelettetS
aja efter en tråkig start på 2013 har jag iallafall lyckats åstakomma något
ska se om jag lyckas ta några stylish bilder på dreadnought'en snart. känns gött att det är färdig iallafall!
ska se om jag lyckas ta några stylish bilder på dreadnought'en snart. känns gött att det är färdig iallafall!
SkelettetS
Grattis till priset!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
tack folk här är en stylish bild iallafall, kommer dock ta om batchen med foton eftersom vinkeln blev lite fel, behöver komma lite mer uppifrån, just nu känns det som ett svart block trä dominerar i bilden. och basen kan man knappt se...
(allt jag gjort i photoshop är auto-level, så this is pretty much it. ok, "U"'t i bakgrunden var inte där i verkligheten... lol )
(allt jag gjort i photoshop är auto-level, så this is pretty much it. ok, "U"'t i bakgrunden var inte där i verkligheten... lol )
SkelettetS
Du har helt rätt i sak, men jag gillar ändå det lite hotfulla i den här fotovinkeln.
Matt_Public- Master of DNF
Liknande ämnen
» Space Marine Predator (Urban Combat camo-version)
» Space Marine Attack Bike
» Space Marines
» Space Marine Scout Bike
» Space Marine Scouts w. Sniper Rifles
» Space Marine Attack Bike
» Space Marines
» Space Marine Scout Bike
» Space Marine Scouts w. Sniper Rifles
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|