Lite vårnyheter
2 posters
Sida 1 av 1
Lite vårnyheter
Hej alla modellbyggarvänner och alla som jag inte känner!
Jag tackar för välkommnandet och passar på att meddela om en del nyheter i butiken...
Helt färskt in från Holland och Reality in Scale en hel massa tillbehör för er som bara älskar att göra dioramor så intressanta som möjligt (inklusive undertecknad). Ett par exempel nedan och mer på Reality in Scale
Från Vallejo har vi nu ett 40-tal olika kulörer ur deras ypperliga Model Air serie, framtagen speciellt för airbrush. Även ett Mega Set med väska och 72 burkar Model Air finns att tillgå.
Som alltid håller vi ett lågt pris på styckesburkarna, endast 26:-/st. Mega Setet kostar 1850:-.
Framtiden kommer att bringa mer nya märken, som Bronco, MiniArt och Dragon för att nämna något. Håll utkik...
Vi ses i forumet, ska allt posta vad jag håller på med för tillfället och tidigare alster.
Mvh Markus
Jag tackar för välkommnandet och passar på att meddela om en del nyheter i butiken...
Helt färskt in från Holland och Reality in Scale en hel massa tillbehör för er som bara älskar att göra dioramor så intressanta som möjligt (inklusive undertecknad). Ett par exempel nedan och mer på Reality in Scale
Från Vallejo har vi nu ett 40-tal olika kulörer ur deras ypperliga Model Air serie, framtagen speciellt för airbrush. Även ett Mega Set med väska och 72 burkar Model Air finns att tillgå.
Som alltid håller vi ett lågt pris på styckesburkarna, endast 26:-/st. Mega Setet kostar 1850:-.
Framtiden kommer att bringa mer nya märken, som Bronco, MiniArt och Dragon för att nämna något. Håll utkik...
Vi ses i forumet, ska allt posta vad jag håller på med för tillfället och tidigare alster.
Mvh Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Lite vårnyheter
Ser onekligen ut som lite mums åt pansar å dio byggarna
Något nytt på Sci-fi fronten?
Något nytt på Sci-fi fronten?
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.
» Vårnyheter i butiken
» Lite julstämning och lite experiment............
» VÅRNYHETER ALFA HOBBY GÖTEBORG
» Cursed city (warhammer age of sigmar)
» Vårnyheter i butiken
» Lite julstämning och lite experiment............
» VÅRNYHETER ALFA HOBBY GÖTEBORG
» Cursed city (warhammer age of sigmar)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|