Hur gör man halkskydden på en Svensk stridsvagn ???
3 posters
Sida 1 av 1
Hur gör man halkskydden på en Svensk stridsvagn ???
Hejsan....
Vänder mig med vördnad till Er som är ljusår framför mig gällande byggande och teknik runt detta
Är det någon som kan ge ett bra tips på hur man gör dessa halkskydd på tex strv122 och strf90 ???
Tackar så mycket i förhand
Mvh Ola
Vänder mig med vördnad till Er som är ljusår framför mig gällande byggande och teknik runt detta
Är det någon som kan ge ett bra tips på hur man gör dessa halkskydd på tex strv122 och strf90 ???
Tackar så mycket i förhand
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Sv: Hur gör man halkskydden på en Svensk stridsvagn ???
Ishockytejp kanske, om den inte är för tjock det vill säga.
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Applicera maskeringstejp runt området och använd terrakotta-spray för att åstadkomma en skrovlig struktur. Skulle länka ifall jag inte satt olämpligt till, men se gärna min Stuka-tråd.
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Applicera maskeringstejp runt området och använd terrakotta-spray för att åstadkomma en skrovlig struktur. Skulle länka ifall jag inte satt olämpligt till, men se gärna min Stuka-tråd.
Tack för tipset , mucho gracias
Vart kan man få tag på denna typ av spray , är det typ välsorterad järnhandel alt byggvaruhus ???
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Ola skrev:Matt_Public skrev:Applicera maskeringstejp runt området och använd terrakotta-spray för att åstadkomma en skrovlig struktur. Skulle länka ifall jag inte satt olämpligt till, men se gärna min Stuka-tråd.
Tack för tipset , mucho gracias
Vart kan man få tag på denna typ av spray , är det typ välsorterad järnhandel alt byggvaruhus ???
Mvh Ola
Jag använder denna sprayen när jag ska göra sandpappersliknande "anti-slip" beläggning på olika vagnar.
Länk:http://www.rustoleumspraypaint.com/product/textured/
Warsawpact- Starwarsviritous
FÖR INFORMATION!!!!
Varken Flugger eller Järnia eller Huggets färg har dessa typer av flaskor gällande
att göra halkskydd på modeller som strv 122 eller strf 90.
Sedan vet jag ej hur det är med Biltema eller Clas Ohlson
//Ola
Varken Flugger eller Järnia eller Huggets färg har dessa typer av flaskor gällande
//Ola
Gäst- Gäst
Ola skrev:FÖR INFORMATION!!!!
//Ola
Finns hos Jula och Hornbach.
Jula var si och så här i Götet iaf , Hornbach har jag ännu inte kikat hos , men jag fick tips på colorama
Gäst- Gäst
Si och så på Jula i GBG? De brukar väll ha det mesta hemma i lager?Ola skrev:Jula var si och så här i Götet iaf , Hornbach har jag ännu inte kikat hos , men jag fick tips på colorama
Annars finns internat om du vill göra det lätt för dig. Dock så går tryckdrivna flaskorna inte att frakta med Ailmail.
Liknande ämnen
» Svensk Apache
» En svensk kapare
» Svensk underrättelseofficer 90mm
» Svensk Hawker Hunter?
» Svensk F/A-18E Super Hornet
» En svensk kapare
» Svensk underrättelseofficer 90mm
» Svensk Hawker Hunter?
» Svensk F/A-18E Super Hornet
Sida 1 av 1