MIG-23 ( trumpeter 1/32)
+6
Azgaron
cas
Jörgen.E
Marlin
Matt_Public
ernie87
10 posters
Sida 1 av 1
MIG-23 ( trumpeter 1/32)
De var ett bra tag sen jag la ut något, men nu tänkte jag att de är hög tid att dela med mig av mina senaste skapelser. Har hunnit klart 4 kärror sedan den senaste blev klar, vilket är något utav ett mirakel, har ingen aning hur det har gått till! haha!
Men vi kan ju börja med denna Mig-23
Självklart är den i min favoritskala 1/32, hon är fullproppad med resin, nästintill iaf utblåset är från lådan..
Målad med Tamiya och modelmaster, vädrad med florys,oljor och diverse annat klet.
Men vi kan ju börja med denna Mig-23
Självklart är den i min favoritskala 1/32, hon är fullproppad med resin, nästintill iaf utblåset är från lådan..
Målad med Tamiya och modelmaster, vädrad med florys,oljor och diverse annat klet.
ernie87
Sv: MIG-23 ( trumpeter 1/32)
Satfläsk, vad sexigt!
Du vet då hur man får till den där mulna känslan av järnridå.
Du vet då hur man får till den där mulna känslan av järnridå.
Matt_Public- Master of DNF
Gods damnit vilken brutal best! Melmaffig och helsnygg!
Utblåset blev ju hur bra som helst, så där får du gärna förklara hur du gjorde
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Mycket snyggt bygge! Snyggt målat och vädrat!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
cas skrev:Gods damnit vilken brutal best! Melmaffig och helsnygg!
Utblåset är först grundat med GW svarta spray primer, därefter är det målat med olika nyanser av ModelMaster Metalizer färger ( polerbara versionen)
Därefter är det olika washer ( Flory) Och invändigt är det vädrat med "tamiya smink" , alla andra metallytor är också målade med MM Metalizer.
På F-15 är det gjort med en liknande metod, svart blank som grund, därefter är det målat med ModelMaster Metalizer ( polerbar) men där använde jag bara en nyans, nämligen magnesium om jag inte missminner mig. Sedan vädrade jag bara utblåsen med några omgångar av "INDIAN INK"
ernie87
Japp.....
Tjatat på honom o visa byggena, sett dem en del in real life....Men fasiken han bygger som bara o har inte tid lol o posta skyller han på men tjatet lönade sig
Tjatat på honom o visa byggena, sett dem en del in real life....Men fasiken han bygger som bara o har inte tid lol o posta skyller han på men tjatet lönade sig
Mal
Liknande ämnen
» Trumpeter 1/72 MiG-29A (9.12)
» LAV-R Trumpeter 1/35
» Trumpeter 1/48 MiG-15 UTI
» P-40 dio ( Trumpeter 1/32)
» ASU-85 (Trumpeter 1/35)
» LAV-R Trumpeter 1/35
» Trumpeter 1/48 MiG-15 UTI
» P-40 dio ( Trumpeter 1/32)
» ASU-85 (Trumpeter 1/35)
Sida 1 av 1