Lav-25 AD
+2
Gigabyte
joopet
6 posters
Sida 1 av 1
Lav-25 AD
Det var ju det här med att få på lite bra effekter på sitt bygge. Har i hemlighet utanför forumet knåpat ihop en Lav-25 som jag försöker vädra lite men kunskapen hos mig är helt klart begränsad.
Hur gör ni andra när ni skapar damm i tex hjulhusen?
Hur gör ni andra när ni skapar damm i tex hjulhusen?
joopet
Sv: Lav-25 AD
Snyggt vagn ,,gillar slitaget alldeles lagom '
Damm nja är inte rätt snubbe att råda där .
Damm nja är inte rätt snubbe att råda där .
Gigabyte
Oj då, bar sådär dyker det upp en fräsig skrammelvagn!
Tips, kolla i Caverös pansartrådar om hur man dammar ner saker. Han är kung på det området!
Tips, kolla i Caverös pansartrådar om hur man dammar ner saker. Han är kung på det området!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ser ju snygg ut! Pastellpulver kan nog vara bra!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tackar så mycket.
Det blir ju lätt att man tar i lite för mycket. Lagom är bäst Gigabyte
Tack Cas jag ska kolla hur han gör så ska jag även kolla detta med pastellpulver som Matt_Public och Azgaron nämnde
Det blir ju lätt att man tar i lite för mycket. Lagom är bäst Gigabyte
Tack Cas jag ska kolla hur han gör så ska jag även kolla detta med pastellpulver som Matt_Public och Azgaron nämnde
joopet
Använder själv Mig´s pulver om jag vill damma ner mina tyska vagnar. Men det finns massor med olika pulver osv det är enklast att hitta en man tycker får en bra slutresultat av. Less is more är ett bra i mitt tycke nivå att hålla sig på.
Exelon
Exelon skrev:Använder själv Mig´s pulver om jag vill damma ner mina tyska vagnar. Men det finns massor med olika pulver osv det är enklast att hitta en man tycker får en bra slutresultat av. Less is more är ett bra i mitt tycke nivå att hålla sig på.
Jag får helt enkelt forska lite mer på pigment och se hur man kan använda dom.
Tycker det är lika jobbigt varje gång jag ska testa något nytt med rädsla för att det ska skita sig i slutfasen
joopet
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|