IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris  (frakten står mottagaren för) Empty Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)

Inlägg av Gäst lör jul 12 2014, 17:44

Det är detta jag vill bli av med , dumt att hiva i bingen  Smile

1. F-105D Thunderchief , det som INTE finns med är ritningen , dekalerna är gula  (fick den av en kompis som jag nu känner att den kan man skicka vidare.
2. Blåa pilar är fästen + vad jag gissar mig till är fälltankar till Draken 1/72
3. Rosa pilar är raketer och annat till Gripen 1/72
4. Vit pil är dekaler till en De Havilland Vampire T.11 1/72
5. Svart pil är dekaler till en Gloster Gladiator mk.II 1/72
6. Orange pil Dekaler till en Spitfire PR XIX 1/72




Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris  (frakten står mottagaren för) Plan+001

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris  (frakten står mottagaren för) Empty Sv: Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)

Inlägg av Matt_Public lör jul 12 2014, 19:11

Thunderchief! Hook a brother up!
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris  (frakten står mottagaren för) Empty Sv: Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)

Inlägg av Gäst lör jul 12 2014, 19:15

Matt_Public skrev:Thunderchief! Hook a brother up!

Skicka PM så hörs vi den vägen  Wink

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris  (frakten står mottagaren för) Empty Sv: Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet