Diorama Vatten....då menar jag typ hav...
4 posters
Sida 1 av 1
Diorama Vatten....då menar jag typ hav...
Nu har man ju tippat in lite på Vatten med.......
Hur i hlvttte bär man sig åt för o göra detta :dreggel:
Det här e nåt jag måste testa nån dag......fasiken man får ju bara en chans när man kletar ner den där massan, klar resin? .......
För man måste ju bygga en pnton kärra nån gång en Arado nere i vattnet eller nåt......
Hur i hlvttte bär man sig åt för o göra detta :dreggel:
Det här e nåt jag måste testa nån dag......fasiken man får ju bara en chans när man kletar ner den där massan, klar resin? .......
För man måste ju bygga en pnton kärra nån gång en Arado nere i vattnet eller nåt......
Mal
Sv: Diorama Vatten....då menar jag typ hav...
Det låter som en kanon idé. Köpte på mej för något år sen woodland scenics realistic water. Har dock inte testat det än så vet inte om det blir bra. Borde ju finnas spaltmeter med olika recept på vatten.
Här är ett snyggt dio med vatten dock så ser det lite konstigt ut vid larvbanden.
Bygger du en sånt här dio Mal då ska jag banne mej tillbe dej som en husgud med med följande idolbild i hobbyrummet!
Här är ett snyggt dio med vatten dock så ser det lite konstigt ut vid larvbanden.
Bygger du en sånt här dio Mal då ska jag banne mej tillbe dej som en husgud med med följande idolbild i hobbyrummet!
Exelon
visst är det coolt!
@Mal. klar resin blir inte alls bra det då det avger värme.... det finns en massa speciella produkter för detta.
Bilden med båten under vatten är bara klara plexisidor, tonade med rätt kulör, och en topp som kan vara från Evergreen. De har några klara "vattenplattor" eller så är det egenhändigt gjort med "vattenpasta". Vallejo har tex.
@Mal. klar resin blir inte alls bra det då det avger värme.... det finns en massa speciella produkter för detta.
Bilden med båten under vatten är bara klara plexisidor, tonade med rätt kulör, och en topp som kan vara från Evergreen. De har några klara "vattenplattor" eller så är det egenhändigt gjort med "vattenpasta". Vallejo har tex.
MiniStuff- Vicesheriff
Jag har en gång bestämt mig för att göra något i stil med den översta, men med mer träskigt vatten och någon sci-fi-flygare. Det projektet i sig är en av anledningarna till att jag vill bli bättre på att bygga, så att jag vågar ta tag i det.
Någon gång!
Någon gång!
Jokkocze
Gäller o hitta ett projekt bara.......
såg nån som gjord en arado eller en japskärra i vatten förtöjd o man såg botten
Got to try that
måste bygga igenom stashen först 7 kvar.....
såg nån som gjord en arado eller en japskärra i vatten förtöjd o man såg botten
Got to try that
måste bygga igenom stashen först 7 kvar.....
Mal
Liknande ämnen
» Smile for the TIME - (ny diorama med samma nämn som förre diorama)
» Vatten?
» Vatten/Vågor
» Mixa future med vatten ?
» Modell Göteborg i höst, vårt TEMA är nu offentligt!
» Vatten?
» Vatten/Vågor
» Mixa future med vatten ?
» Modell Göteborg i höst, vårt TEMA är nu offentligt!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|