Art In Miniature 2014
+13
SkelettetS
flarpen
Stefan E
AndersW
Azgaron
Henrik Bergman
Matt_Public
Warsawpact
andersb80
olindau
Janne.S
cas
Timo P
17 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Art In Miniature 2014
Just! Motsatsen hade däremot varit en riktig skräll. Heja Flarpen!Stefan E skrev:Förvånar mig inte ett ögonblick att Johan tog hem segern med sin Lansen!
Matt_Public- Master of DNF
hoppas verkligen det blir ett 2015! väldigt trevligt och jag fick vara med och leka jag med trots att min registrering var spårlöst borta där ett tag
se till att måla lite mer figurer tills dess bara, kändes lite skralt där.
se till att måla lite mer figurer tills dess bara, kändes lite skralt där.
SkelettetS
Vill SM-mästaren i figurklassen ha fler figurer att tävla emot?
Jo, det kan behövas men stort grattis till din seger, det var inte utan förtjänst det heller!
Jo, det kan behövas men stort grattis till din seger, det var inte utan förtjänst det heller!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Stefan E skrev:Förvånar mig inte ett ögonblick att Johan tog hem segern med sin Lansen!
Mycket, mycket välförtjänt!
Stefan
Matt_Public skrev:Just! Motsatsen hade däremot varit en riktig skräll. Heja Flarpen!Stefan E skrev:Förvånar mig inte ett ögonblick att Johan tog hem segern med sin Lansen!
Tackar
ni är för goa
flarpen- AMS patient zero
Tack till alla som medverkade! Publik, tävlande, handlare och funktionärer!
Bra idé att ordna bilder på alla vinnarmodeller. Verkar som vi får engagera en hovfotograf nästa gång. Kanke någon har en översikt och att bilderna dyker upp på artgot.se framöver.
Väl mött till nästa gång! (kanske redan 2015 men jag är inte ensam i styrelsen. . . . )
Timo
Bra idé att ordna bilder på alla vinnarmodeller. Verkar som vi får engagera en hovfotograf nästa gång. Kanke någon har en översikt och att bilderna dyker upp på artgot.se framöver.
Väl mött till nästa gång! (kanske redan 2015 men jag är inte ensam i styrelsen. . . . )
Timo
Timo P
Mer bilder från AIM....andra dagen!
Mannen som tog mina pengar!...och gav mig plast istället JOhan Palén på Alfahobby.
Dignande bord!
Feta bååten!
En banan, som clownen Manne skulle sagt....
Det är något mörkt som smyger kring borden....
Det är Erik "Känd från TV" Gustafsson...som
Har byggt en modell!
Linköpingbor med pannorna i djupa veck...
Stockholmare med pondus!
Så var allt till ända...
Mannen som tog mina pengar!...och gav mig plast istället JOhan Palén på Alfahobby.
Dignande bord!
Feta bååten!
En banan, som clownen Manne skulle sagt....
Det är något mörkt som smyger kring borden....
Det är Erik "Känd från TV" Gustafsson...som
Har byggt en modell!
Linköpingbor med pannorna i djupa veck...
Stockholmare med pondus!
Så var allt till ända...
Janne.S- Moderator
Du lyckas då fånga de bästa sidorna hos folk!
(kan du slänga upp modellbilderna på fejjan?)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Det är en del och det verkar som jag inte kan välja fler åt gången...eller är det jag som gör fel?cas skrev:Du lyckas då fånga de bästa sidorna hos folk!
Hmm...hade jag rättigheter skulle jag kunna skapa ett album och lägga upp alla bilderna där men det kan jag inte....alternativt är att någon MED rättigheter snyter bilderna härifrån och tankar upp dom till fejan. Jag tänker inte lägga upp hundratalet bilder en och en
Janne.S- Moderator
Tack alla för ett härligt arrangemang! Synnerligen välorganiserat, oerhört hög klass på modellerna, många trevliga pratstunder, som alltid alltför många inköp och dessutom trevliga kringarrangemang. Sonen blev så inspirerad av byggverkstaden för unga, att han just nu är omöjlig att få i säng eftersom han bygger en Viggen. Och sist men inte minst, AIM-specialiteten två rejäla kokta i ett bröd. Lite svårätet, det medges, men attans vad gött! Vi ses på nästa AIM, lita på det!
Björn_F
Och Linköpingsbon med panna i veck vann inte bara med Eduard 1:144 Spitten som jag "prackade" på honom i Telford utan han lyckades även med konststycket att organisera en Revell 1:72 Gripen till Möllan! Tack Tobias!
Och kul att IPMS Mark syns på bilden med TV kändisen. Det är Martin Fischer (grön t-shirt+röda byxor)som ler överseende åt Erik.
Och kul att IPMS Mark syns på bilden med TV kändisen. Det är Martin Fischer (grön t-shirt+röda byxor)som ler överseende åt Erik.
Senast ändrad av Timo P den tis sep 09 2014, 09:29, ändrad totalt 1 gång
Timo P
Timo P skrev:Och Linköpingsbon med panna i veck vann inte bara med Eduard 1:144 Spitten som jag "prackade" på honom i Telford utan han lyckades även med konststycket att organisera en Revell 1:48 Gripen till Möllan! Tack Tobias!
Oj, så små Gripar bygger vi inte här i Linköping. Revell har lyckats med konststycket att göra en otroligt fin 39C i 1/72. När den når hyllorna kan jag bara rekommendera att köpa den, det blir en låda full med bygglädje.
/Tobbe
Tobhol
Har lagt upp en liten reseberättelse med diverse bilder på
http://www.ipmsstockholm.se/home/aim-and-go/
/Olle Lindau
http://www.ipmsstockholm.se/home/aim-and-go/
/Olle Lindau
olindau
Hej Olle!
Fint skriven artikel. Rekommenderas!
Och tack för det fina betyget!
Hälsningar
Timo
Fint skriven artikel. Rekommenderas!
Och tack för det fina betyget!
Hälsningar
Timo
Timo P
Hej
Har lagt upp en hel del bilder från AIM
https://s836.photobucket.com/user/flarpen/library/Art%20In%20Miniature%202014
/Johan
Har lagt upp en hel del bilder från AIM
https://s836.photobucket.com/user/flarpen/library/Art%20In%20Miniature%202014
/Johan
flarpen- AMS patient zero
Så här en vecka och flera reflektioner senaste vill jag rikta ett torg tack för ett väldigt bra arrangemang! Detta var min första mässa jag besökte och jag är väldigt imponerad av många byggen.Även kul att få se flera irl som jag följt via diverse byggtrådar här på forumet.Återigen stort tack Timo m fl samt ett stort grattis Janne för en helgrym Vark. Hoppas på att få se ännu mer på C4 nästa månad
David
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Art In Miniature
» Art in miniature!
» Art In Miniature 2015
» Art In Miniature 2018
» Art In Miniature 2019
» Art in miniature!
» Art In Miniature 2015
» Art In Miniature 2018
» Art In Miniature 2019