Sturmgeschütz III Ausf G "Sturmi"
+5
linusorn
Matt_Public
Gigabyte
Janne.S
Exelon
9 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Sturmgeschütz III Ausf G "Sturmi"
Jo, kan tänka mig att det är en del skillnader!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack giga.
Blev en liten vända till hobbyrummet pysslade med detta.
blev så här packlådan tog jag den som följde med vagnen eftersom den ska vara stängd så kan jag spara den etcade till något annat bygge.
Sitter och letar refernsbilder på vagnen jag ska bygga, det är en mix av tidiga vagnar och ända till efterkrigstiden både själva modellen och etch arket blandar friskt. Dom större sakerna som saknas på modellen är den extra hållaren med bandlänkar som ska sitta mellan returrullarna nere på extra pansaret och en bit pansarplåt som ska minska glappet mellan manteln och själva vagnen. Etch arket är en mix av gammalt och nytt bla fel baklampa då den kom efter kriget då både stockar och "cementpansar" togs bort sen lika någon sort sidoplåtar på sidan av ljuddämparen,och nåt som ser ut som en tallrik som ska sitta på var sida av pansaret bak. Lika så någon sorts köttkrokar som ska sitta på bakväggen på överbyggnaden osv. Men etch arket har de delarna som saknas på modellen så det blir +-=0.
Blev en liten vända till hobbyrummet pysslade med detta.
blev så här packlådan tog jag den som följde med vagnen eftersom den ska vara stängd så kan jag spara den etcade till något annat bygge.
Sitter och letar refernsbilder på vagnen jag ska bygga, det är en mix av tidiga vagnar och ända till efterkrigstiden både själva modellen och etch arket blandar friskt. Dom större sakerna som saknas på modellen är den extra hållaren med bandlänkar som ska sitta mellan returrullarna nere på extra pansaret och en bit pansarplåt som ska minska glappet mellan manteln och själva vagnen. Etch arket är en mix av gammalt och nytt bla fel baklampa då den kom efter kriget då både stockar och "cementpansar" togs bort sen lika någon sort sidoplåtar på sidan av ljuddämparen,och nåt som ser ut som en tallrik som ska sitta på var sida av pansaret bak. Lika så någon sorts köttkrokar som ska sitta på bakväggen på överbyggnaden osv. Men etch arket har de delarna som saknas på modellen så det blir +-=0.
Exelon
Prydliga timmer skydd ,,mm jo det där med referens bilder o modell ,,kan vara både himmel o h##vete
vet man hur det skall se ut, så tar det emot att bortse från det ,,
jag har inte haft någon större kunskap om modellernas förlagor o detaljer
men märker att man växer in i det mer och mer ,,
vet man hur det skall se ut, så tar det emot att bortse från det ,,
jag har inte haft någon större kunskap om modellernas förlagor o detaljer
men märker att man växer in i det mer och mer ,,
Gigabyte
Snygga stockar!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009