Brewster Buffalo
+4
Azgaron
Matt_Public
Mal
Tobias
8 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Brewster Buffalo
Tack.
Jo.. Sen blir det som jänkarna gjorde - skicka dem till bättre behövande (syskonens kidz..)
Faktiskt inte omöjligt att jag skaffar en 1/48 Tamiya-variant. Hade velat bygga en större med lite färre defekter i modellen och mer detaljer. Även om det är en gammal Tamiya (?)..
Jo.. Sen blir det som jänkarna gjorde - skicka dem till bättre behövande (syskonens kidz..)
Faktiskt inte omöjligt att jag skaffar en 1/48 Tamiya-variant. Hade velat bygga en större med lite färre defekter i modellen och mer detaljer. Även om det är en gammal Tamiya (?)..
Tobias
Tobias skrev:Tack.
hehe...det finns i 1:32 med .......
Mal
Jo men den låter ju som denna Airfix i passformen - måste ha en kärra jag känner starkare för, för att palla sånt (nu..)
Tobias
Härligt liten knubbis där!
Då hade vi rätt med fettfläckarna till slut
Då hade vi rätt med fettfläckarna till slut
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tobias skrev: jucklo (citerar Mal)..
Det kommer från Mattias och annat med....älskar dem orden då beskriver mkt vad det.är o alla vet luxom vad det menas med ; )
Mal
Älskar att se hur medlemmarnas uttryck flyter över både isoglosser och personstilar för att bli allmängods likt något slags forum-vernakulär.Mal skrev:Det kommer från Mattias. Och annat med...Tobias skrev: [...] jucklo (citerar Mal).
Matt_Public- Master of DNF
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Buffalo Brewster, En hatkärlek.......
» Sidoprojekt X. Brewster Buffalo
» Buffalo Brewster "Dutch" Hate/Love Relationship,No:11, Final bilder på sidan 3.
» LVT-4 Water Buffalo - Italeri 1/35
» Brewster Buccaneer Special hobby 1:72
» Sidoprojekt X. Brewster Buffalo
» Buffalo Brewster "Dutch" Hate/Love Relationship,No:11, Final bilder på sidan 3.
» LVT-4 Water Buffalo - Italeri 1/35
» Brewster Buccaneer Special hobby 1:72
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet