Grattis på födesedagen Terje!
+7
merlin1953packard
MiniStuff
Warsawpact
Janne.S
JOooCKE
Azgaron
johan r
11 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Sv: Grattis på födesedagen Terje!
Grattis på födelsedan Terje!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Grattis Terje!!!
Blir det röjarfest i Veddige?
Blir det röjarfest i Veddige?
Warsawpact- Starwarsviritous
MiniStuff- Vicesheriff
Grattis, Terje! Ser att du är hemmahörande i Veddige, The Holy Ground for EPA-traktor. Finns det några sådana kvar därnere idag, eller har alla köpt sig en tråkig EU-moppe?
merlin1953packard
Hejsan Terje!
Ett stort (men något sent ) grattis till dig på din födelsedag!
Stefan
Ett stort (men något sent ) grattis till dig på din födelsedag!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tack så mycket allesammans! Har inte kunnat svara förrän nu... Födelsedagen blev kanon, ett hårt paket fick jag! En ljudbok... underbart! Älskar sådana... men hur som helst. Jag tillbringade större delen av min dag i bilen. Jag sträckkörde till Noreg (bokmål, Norge för oss vanliga dödliga kanske) . Har hela min släkt där, så det blev ca 10 timmars sträckande och vi började vi 1700 och va framme vid 0700 (ca tider) Sedan va jag ruggigt trött, inte lätta att vara pigg på deras underbara vägar... hahaha! Usch... jag har lite bilder som jag tänkte att jag skall lägga in här så ni får se... men nu orkar jag inte... kommer nog i morgon så håll till tåls! Men jag få tacka för att jag la in min ljudbok på nallen, tack vare detta hade jag något att göra när dom andra tre sov! Hahaha...
Men men, nu har jag kommit hem igen, blev en del körade idag också! En annan väg dock... bättre väg visade det sig! Som tur va, annars hade det varit illa, dessutom va det nu i dagsljus och inte i bäckmörker.
Men men, som sagt, tack så mycket för dom fina hälsningarna, det värmer att veta att man har lite vänner ändå! Haha...
Ha det gott!
En trött och sliten Terje!
Men men, nu har jag kommit hem igen, blev en del körade idag också! En annan väg dock... bättre väg visade det sig! Som tur va, annars hade det varit illa, dessutom va det nu i dagsljus och inte i bäckmörker.
Men men, som sagt, tack så mycket för dom fina hälsningarna, det värmer att veta att man har lite vänner ändå! Haha...
Ha det gott!
En trött och sliten Terje!
bjork_larsson
@ Merlin... Eumoppen är på stark frammarch, men det finns två orginal kvar som kör EPA... haha!
Terje
Terje
bjork_larsson
Så, tänkte ni skulle få se några bilder som jag tog... det blev runt 1000 stycken men ni får inte se alla.
Det roliga är att det är 60-80 på dessa vägar och gör 90 graders kurvor runt klippavsatser...
Här ser ni en sådan klippavsatts och sväng... underbart! Jag märkte dock att deras sätt att köra på varierar väldigt mycket från vårat, och mitt till en början. Jag kom in i det ganska snabbt, men dom kör så långt ut på högersidan så däcken nästan slår i allt som går att slå i... På sådant sätt kan dom oftast bara blåsa på som dom säger... För övrigt tyckte dom att jag körde som en kärring och ställde sig genast frågande till hur det kommer att gå när jag skall in i lastbilshytten på deras vägar... Haha... MÅSTE DOCK PÅPEKA ATT HONDAN GÖR SIG VÄLDIGT BRA PÅ FOTON!
Fina vyer är det iaf...
Detta va när min dotter och jag va ute och gick på Moi, där delar av min släkt bor...
Men men... njut av bilderna!
Terje
Det roliga är att det är 60-80 på dessa vägar och gör 90 graders kurvor runt klippavsatser...
Här ser ni en sådan klippavsatts och sväng... underbart! Jag märkte dock att deras sätt att köra på varierar väldigt mycket från vårat, och mitt till en början. Jag kom in i det ganska snabbt, men dom kör så långt ut på högersidan så däcken nästan slår i allt som går att slå i... På sådant sätt kan dom oftast bara blåsa på som dom säger... För övrigt tyckte dom att jag körde som en kärring och ställde sig genast frågande till hur det kommer att gå när jag skall in i lastbilshytten på deras vägar... Haha... MÅSTE DOCK PÅPEKA ATT HONDAN GÖR SIG VÄLDIGT BRA PÅ FOTON!
Fina vyer är det iaf...
Detta va när min dotter och jag va ute och gick på Moi, där delar av min släkt bor...
Men men... njut av bilderna!
Terje
bjork_larsson
Liknande ämnen
» Grattis Terje
» Grattis Terje!
» Terje är på G igen!
» Terje klarade C-teori provet idag!!
» Scania R620... Terje is back in the hobbyzimmer!
» Grattis Terje!
» Terje är på G igen!
» Terje klarade C-teori provet idag!!
» Scania R620... Terje is back in the hobbyzimmer!
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet