Månadsmöte november 2014
4 posters
Sida 1 av 1
Månadsmöte november 2014
Hej alla plastmodellbyggare!
Vi träffas den 14 november för månadsmöte. Platsen Församlingsalen under Härlanda kyrka mellan 18:30-20:30.
Denna gång har vi Battlefield (utställning och tävling via omröstning) och föredrag om flygmuseer på andra sidan atlanten.
Alla som är inresserade av plastmodeller är välkomna! Lägg ett bidrag till lokalhyran på 35 kronor så bjuder vi på fika och givande diskussioner med andra modellbyggare.
Välkomna!
Timo Pohjola
Ordförande IPMS Göteborg
Vi träffas den 14 november för månadsmöte. Platsen Församlingsalen under Härlanda kyrka mellan 18:30-20:30.
Denna gång har vi Battlefield (utställning och tävling via omröstning) och föredrag om flygmuseer på andra sidan atlanten.
Alla som är inresserade av plastmodeller är välkomna! Lägg ett bidrag till lokalhyran på 35 kronor så bjuder vi på fika och givande diskussioner med andra modellbyggare.
Välkomna!
Timo Pohjola
Ordförande IPMS Göteborg
Timo P
Sv: Månadsmöte november 2014
Crap....Hade gärna pillat på viggen modellen men uschliga virusar sätter p för mig ikväll
Hoppas ni har ett skoj möte!
Hoppas ni har ett skoj möte!
Janne.S- Moderator
Jäklar vad mycket folk det var igår!
Jättekul!
Jag var dock helt upptagen av en stor röd låda...
Jättekul!
Jag var dock helt upptagen av en stor röd låda...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
...vad tror du?????
Vi känner välan vår CAS!
Stefan
Vi känner välan vår CAS!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
I fredags hade vi månadsmöte som var ovanligt välbesökt och jag såg många nya ansikten. Hann tyvärr inte själv prata med alla men hoppas att ni andra fick nykomlingarna att känna sig välkomna. Tack till alla er som hade med sig modeller och Christer och Anders för att ni genomförde Battlefield. Tack även till Bo Genvad för ett intressant föredrag om diverse flygplan i Seattle och på Hawai! Jag fick flera positiva gensvar på mötet. Kul att ni trivdes!
Hälsningar
Timo
Hälsningar
Timo
Timo P
Liknande ämnen
» Månadsmöte 11 november 2016
» Månadsmöte 16 november 2018
» Månadsmöte 10 november - Battlefield
» Månadsmöte 10 November 2017
» Månadsmöte 13 november 2015
» Månadsmöte 16 november 2018