F-15C Eagle
+7
Stefan E
Matt_Public
Azgaron
cas
Gigabyte
Marlin
Janne.S
11 posters
Sida 1 av 1
F-15C Eagle
Färdig!
Det började gå lite segt ett tag men sedan började jag leka med pigment och då blev det skoj igen. Jag kommer inte sluta med washer men däremot blir det mer pigment
Känns som mina byggen på sitone ser mindre och mindre vädrade ut men jag vädrar dom mer och mer Mystiskt
Här kommer det bilder i alla fall.
Byggtråden
Tack för titten
Det började gå lite segt ett tag men sedan började jag leka med pigment och då blev det skoj igen. Jag kommer inte sluta med washer men däremot blir det mer pigment
Känns som mina byggen på sitone ser mindre och mindre vädrade ut men jag vädrar dom mer och mer Mystiskt
Här kommer det bilder i alla fall.
Byggtråden
Tack för titten
Janne.S- Moderator
Sv: F-15C Eagle
Mycket snyggt Janne.
Eduards missiler blev helt strålande snygga.
Pigment, antecknat.
/Bosse
Pigment, antecknat.
/Bosse
Marlin
Marlin skrev:Mycket snyggt Janne.
Pigment, antecknat.
/Bosse
Tack Bosse
Janne.S- Moderator
Strålande byggt janne!
Du kanske vädrar mer, men resultatet ser också mer realistiskt ut, så nåt rätt gör du allt!
Du kanske vädrar mer, men resultatet ser också mer realistiskt ut, så nåt rätt gör du allt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tjusigt bygge, Janne! Ser riktigt bra vädrat ut! Verkar som pigment funkar fint!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hehe, får nog köpa eget. Hon använder knappt nåt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Herreminje, nu blev det snudd på master class.
Mäkta fin igel, må jag säga. Den subtila suddigheten här och var är ju alldeles underbar.
Mäkta fin igel, må jag säga. Den subtila suddigheten här och var är ju alldeles underbar.
Matt_Public- Master of DNF
Jag brukar inte gilla grå flygplan nåt vidare.....
Men...
F-15 är ett favoritplan (trots att den är snudd på FÖR "Modern" för mig) och kärran passar faktiskt i grått (även om det finns en hel del roligare målningar )!
Trots allt så går jag VERKLIGEN igång på ditt bygge, på alla cylindrar!
Jäklar vad snyggt, och din vädring blir bara bättre o bättre!
Ett härligt bygge från början till slut och ett superbt slutresultat!
Tror det här är din bästa hittills (...hur många gånger har jag sagt det.... ?)
Stefan
Men...
F-15 är ett favoritplan (trots att den är snudd på FÖR "Modern" för mig) och kärran passar faktiskt i grått (även om det finns en hel del roligare målningar )!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tack MattMatt_Public skrev:Herreminje, nu blev det snudd på master class.
Subtilt var ledordet för det här bygget.
Tack Stefan det var himla snällt sagtStefan E skrev:Jag brukar inte gilla grå flygplan nåt vidare.....
Men...
Stefan
Janne.S- Moderator
Jadu Janne....Vad ska jag säga.....
Den ser fantastisk ut, mkt mkt bra jobb, målning, byggandet...jag tycker att ribban har åkt upp ett par snäpp helt klart, gillat dina tidigare alster som oxå är på en mkt hög nivå...
inget att peta på här inte då allt är mkt balanserat, så kärran ser verkligen "verklig" ut....
en lite parantes dock...denna förtjänar en snygg basplatta av ett hangarfartygs däck, m hjulspår mm på, så är den komplett med djup.....så att endast inte en fantastisk model utan serverar hela med på en platta så är det komplett...inget viktigt kanske men en tanke från mig
jadu...jag skulle vilja påpeka att det är en naturlig evolution det där.....iom den är subtil o mer real deal...det kräver några modeller det då man vädrar o vädrar så att det inte "syns" att det är vädrat.....och du har ju som sagt byggt ett o annat och är verkligen bred i ditt byggande janne...och du har en kunskaps bas som är mkt mkt stor, det synns samt du har kul.....som många andra på detta fina forum
Du får galet höga poäng av mig Janne på denna....
/Juha
Den ser fantastisk ut, mkt mkt bra jobb, målning, byggandet...jag tycker att ribban har åkt upp ett par snäpp helt klart, gillat dina tidigare alster som oxå är på en mkt hög nivå...
inget att peta på här inte då allt är mkt balanserat, så kärran ser verkligen "verklig" ut....
en lite parantes dock...denna förtjänar en snygg basplatta av ett hangarfartygs däck, m hjulspår mm på, så är den komplett med djup.....så att endast inte en fantastisk model utan serverar hela med på en platta så är det komplett...inget viktigt kanske men en tanke från mig
Janne.S skrev:Färdig!
Känns som mina byggen på sistone ser mindre och mindre vädrade ut men jag vädrar dom mer och mer Mystiskt
Byggtråden
Tack för titten
jadu...jag skulle vilja påpeka att det är en naturlig evolution det där.....iom den är subtil o mer real deal...det kräver några modeller det då man vädrar o vädrar så att det inte "syns" att det är vädrat.....och du har ju som sagt byggt ett o annat och är verkligen bred i ditt byggande janne...och du har en kunskaps bas som är mkt mkt stor, det synns samt du har kul.....som många andra på detta fina forum
/Juha
Mal
Tack JuhaMal skrev:Jadu Janne....Vad ska jag säga.....
en lite parantes dock...denna förtjänar en snygg basplatta av ett hangarfartygs däck, m hjulspår mm på, så är den komplett med djup.....så att endast inte en fantastisk model utan serverar hela med på en platta så är det komplett...inget viktigt kanske men en tanke från migJanne.S skrev:Färdig!
Känns som mina byggen på sistone ser mindre och mindre vädrade ut men jag vädrar dom mer och mer Mystiskt
Byggtråden
Tack för titten
/Juha
Göra plattor är inte riktigt min grej....jag försöker ibland som med Viggen men oftast låter jag bli.
Tack JörgenJörgen.E skrev:Galet snyggt bygge de där
Jörgen
Janne.S- Moderator
Ställer mej vid kören ovan. Strålande jobba du har gjort Janne riktigt fint ögongodis!
Exelon
Exelon skrev:Ställer mej vid kören ovan. Strålande jobba du har gjort Janne riktigt fint ögongodis!
Tack tack himla snällt sagt.
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» F-15C Eagle
» F-15E Strike Eagle 1/48
» F-15 Strike Eagle ( Eduard 1/48)
» F-15E Strike Eagle (1:72)
» Eagle 1 Transporter, Månbas Alpha (Space 1999), MPC, 1/72
» F-15E Strike Eagle 1/48
» F-15 Strike Eagle ( Eduard 1/48)
» F-15E Strike Eagle (1:72)
» Eagle 1 Transporter, Månbas Alpha (Space 1999), MPC, 1/72