Bokslut 2014
+4
Gigabyte
cas
Janne.S
MiniStuff
8 posters
Sida 1 av 1
Bokslut 2014
Halloj gubbar o gummor!
Lång tid sen jag postade något färdigt här men tänkte att jag måste se till att få upp lite mer ordentliga bilder på det jag faktiskt fått färdigt i år. Har påbörjat desto fler grejer men så är det nästan alltid
Och med 100-års jubileet av WWI i antågande så hade jag siktat in mig på ett par figurer sen tidigare. C4 höll dessutom specialtema i ämnet vilket taggade mig lite extra. Och full utdelning blev det skulle man kunna säga då båda två jag hann med tog silver i vardera tävlingsklass.
Alla figurer är resinfigurer i skala 54mm och från en fransk tillverkare, som dessvärre inte görs mer, JMD Miniatures. Terrängen är scratchbyggd på den första vinjetten. Nog med snack och till bilderna. Blev några stycken och hoppas jag inte tråkar ut någon.
Lång tid sen jag postade något färdigt här men tänkte att jag måste se till att få upp lite mer ordentliga bilder på det jag faktiskt fått färdigt i år. Har påbörjat desto fler grejer men så är det nästan alltid
Och med 100-års jubileet av WWI i antågande så hade jag siktat in mig på ett par figurer sen tidigare. C4 höll dessutom specialtema i ämnet vilket taggade mig lite extra. Och full utdelning blev det skulle man kunna säga då båda två jag hann med tog silver i vardera tävlingsklass.
Alla figurer är resinfigurer i skala 54mm och från en fransk tillverkare, som dessvärre inte görs mer, JMD Miniatures. Terrängen är scratchbyggd på den första vinjetten. Nog med snack och till bilderna. Blev några stycken och hoppas jag inte tråkar ut någon.
Saynete Artillerie Francais 1916
British Infantry Sergeant 1914-1918
That's all folks!
Satsar på att få färdigt en del av det påbörjade nästa år samt börja på lite nytt lika så
Gott nytt alla plastdiggare där ute!!!
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Bokslut 2014
Men herrejösses Amalia vad tjusigt!
Stenhårt, alla gånger.
Stenhårt, alla gånger.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sanslöst snyggt!
...och GRATTIS till två mycket välförtjänta priser!
Stefan
...och GRATTIS till två mycket välförtjänta priser!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tjusigt bokslut, Markus, och grattis till priserna!
Mycket snyggt målade figurer!
Håkan
Mycket snyggt målade figurer!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mysblå uniformer och en Orkisk granatkastare?
Vem har sagt att man inte kan leva flärdfullt i ett lerdike?
Vem har sagt att man inte kan leva flärdfullt i ett lerdike?
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet